خبرهای داغ:
كارآفرين قزويني كه در هر دوره به طور ميانگين 50 ميليون تومان درآمد دارد گفت: بعد از 30 سال كار طعم كار كردن شيرين را چشيدم. بازنشستگي موجب شد تا بيشتر تلاش كنم.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۱۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین حسینی کارآفرینی که به پرورش بوقلمون مشغول است گفت: با گذشت 30 سال از دوره کاری خود تازه متوجه شیرینی کار کردن شده ام و با قدرت هرچه بیشتر به راه خود ادامه خواهم داد.
حسینی کار خود را تشریح کرد و عنوان نمود: پرورش معمول بوقلمون گوشتی (جنس نر) به مدت ۴ ماه صورت میگیرد که بعد از این مدت و با رعایت استانداردهای لازم وزن بوقلمون به ۱۳ الی ۱۶ کیلو (بسته به نژاد و رعایت استانداردهای پرورش) میرسد.پس از رسیدن بوقلمون به این وزن آماده ارسال به کشتارگاه میباشد.
این کارآفرین به متغیر بودن درآمد خود اشاره داشت و گفت: درآمد حاصل از فروش بوقلمون متغیر است زیرا در یک فصل خرید جوجه بوقلمون ارزان و در یک فصل گران است و همچنین فروش بوقلمون در فصول مختلف، متفاوت است اما میتوان گفت به طور میانگین در حال حاضر که سرمایه ی درگردش یک دوره بالای 150 میلیون تومان است، 50 میلیون تومان سود بدست می آی
حسینی افزود: وقتی که بازنشسته شدم برای کارآفرینی و کسب درآمد بیشتر به فکر پرورش بوقلمون افتادم و در سال 1391 با ساخت مکانی که در شهرستان بوئین زهرا داشتم و دریافت وام از سازمان بسیج سازندگی، توانستم کار خود را آغاز کنم.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر برای 4 نفر شغل ایجاد کرده ام و سالانه در حدود 50 تن بوقلمون پرورش داده و روانه کشتارگاه می کنم.
این کارآفرین رمز موفقیت در کار خود را صبر دانست و اذعان داشت: صبر در این کار رکن اصلی پیشرفت است و نمی توان برای بالا رفتن از پله های ترقی از آسانسور استفاده کرد بلکه باید مو به مو و گام به گام در این راه جلو رفت تا به موفقیت رسید.
حسینی در پایان با بیان اینکه جوانان در این وضعیت اقتصادی باید کمر همت را بسته و روی پای خود بایستند، عنوان کرد: جوانان با توجه به شرایط کشور نباید به دنبال کارهای اداری و دولتی نباشند بلکه با توکل به خدا و مشورت با بزرگان اقتصادی کار خود را شروع کنند و با صبر و همت و پشتکار مطمئنا به پیشرفت دست پیدا خواهند کرد.
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها