فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: ۴ گروه برادر و یک گروه خواهرجهادی به مناطق محروم بخش کدکن این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۴۲۷۰۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در حاشیه سرکشی از این اردو‌ها اظهار کرد: بزرگترین دستاورد این اردو‌ها، تقویت ایمان، ایثار و اخلاص در جوانان بسیجی انقلابی است.

وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب درخصوص اشاعه اردو‌های جهادی در بین جوانان افزود: همیشه معظم له در این خصوص تاکید داشتند و این اردو‌ها را باعث تقویت روحیه جهادی در جوانان دانستند.

نیک یاد در ادامه گفت: چهارگروه جهادی برادر از حوزه‌های مقاومت احمدالرضا (ع) با تعداد ۴۵ نفر بسیجی، ولی عصر (عج) شهرک با ۳۰ نفر بسیجی، سوم ثارالله با ۳۰ نفر بسیجی، قدس رباط سنگ با ۲۰ نفر جمعیت و همچنین یک حوزه خواهرحضرت فاطمه (س) با ۳۰ نفر بسیجی در این اردو در قالب ۵ روز کاری در روستا‌های محروم چینگ کلاغ، حاجی بیگی، حصار یزدان، عبدآباد، نوزه و داوریه حضور داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه که خود نیز به مدت یکروز کامل به همراه مدیر معاونت بسیج سازندگی ناحیه در این اردو‌ها حضور داشت، باز خورد این اردو‌ها در بین مردم را بسیار رضایت بخش توصیف کرد و افزود: مرمت و بازسازی منازل (دیوارچینی و کرسی چینی)، ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای مساجد و حسینیه‌ها و همچنین منازل، ساخت اصطبل و طویله، لای روبی استخر‌های تامین آب مردم روستا، رنگ آمیزی مدارس و دیوار نویسی محیط روستا، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های قرآنی، احکام، آموزشی و هنری، برگزاری نشست‌های سبک زندگی، بصیرتی و روشنگری، پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار برای مردم و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و تفریحی در رده‌های سنی مختلف از جمله اقدامات این گروه‌های جهادی بوده است.

وی در پایان اینگونه اعزام را در طی سال مستمردانست و افزود: به لطف خداوند متعال و براساس برنامه ریزی و تدابیر صورت گرفته اینگونه اردو‌ها تداوم خواهد داشت و با قدرت برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها