مسئول سازمان بسیج سازندگی گیلان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
ابراهیمی گفت: محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و مناطق روستایی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیج سازندگی است و در همین جهت اقدامات بسیار گسترده ای از سوی گروه های جهادی بسیج صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۹۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

احمد ابراهیمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و مناطق روستایی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیج سازندگی است و در همین جهت اقدامات بسیار گسترده ای از سوی گروه های جهادی بسیج صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان امکانات مختلفی را در جهت رفع چهره فقر از مناطق مختلف استان فراهم آورده است افزود: بسیج سازندگی فعالیت‌های راهبردی خود را در حوزه‌های اقتصادی،‌ فرهنگی و عمرانی با رویکرد رفع محرومیت در مناطق مختلف دنبال می‌کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی محله محور، گفت:‌ سپاه قدس گیلان برای اجرای برنامه‌های خود با رویکرد محرومیت‌زدایی،‌ گروه‌های جهادی محله محور را در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج راه‌اندازی کرده است؛ ما معتقدیم که اجرای برنامه‌های فرهنگی با کمک گروه‌های جهادی محله محور روند بسیار خوبی گرفته است.

ارسال نظرات