خبرهای داغ:
با امضای تفاهم نامه کمیته امداد و جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی؛
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به تفاهم نامه این نهاد با سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه مشاغل کشاورزی با هدف ارتقای اطلاعات و مهارت های مددجویان، انتقال یافته‌های تحقیقاتی، توزیع بروشور و کتابچه های مرتبط با بخش کشاورزی بین مددجویان از مهم ترین محورهای همکاری کمیته امداد و سازمان جهاد کشاورزی استان در این تفاهم نامه است.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۸۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی، صدور گواهینامه برای دوره‌های آموزشی اجرا شده، نظارت بر اجرای پروژه های آموزشی، تامین فضای آموزشی، مربی و وسایل کمک آموزشی مورد نیاز و همکاری در بازدید مددجویان از مزارع، تاسیسات دامی، زراعی و باغی از تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان در این تفاهم نامه است.                                                                                                                                 

وی با اشاره به تعهدات این نهاد در تفاهم نامه با جهاد کشاورزی استان، بیان کرد: نیازسنجی و تهیه عناوین دوره‌ها، اعزام مددجویان واجد شرایط برای شرکت در دوره‌های آموزشی و تامین هزینه تدریس مربیان دوره‌های آموزشی و بازدید های علمی از مهمترین تعهدات کمیته امداد استان طبق این تفاهم نامه است.                   

کلامی با اعلام اینکه زمان اجرای مفاد تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت دو سال است، یادآور شد: این تفاهم نامه در هشت ماده و در دو نسخه تهیه شده و به امضای طرفین رسیده است.                                                                                    

      وی با بیان اینکه کارگروه مشترک تقویم آموزشی را تهیه خواهد کرد، افزود: دوره‌های آموزشی پرورش کاکتوس، شتر، قارچ، گیاهان دارویی و گل، زراعت زعفران، سرویس و نگهداری تراکتور و ابزارآلات کشاورزی در سال جاری برای مددجویان برگزار خواهند شد.                                                                                     

ارسال نظرات