خبرهای داغ:
مسئولین انجمن راویان دفاع مقدس شاهرود با حضور در روستای ارمیان شهرستان میامی با خانواده شهیدان رجبی و عربعامری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۷۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین انجمن راویان انقلاب و دفاع مقدس، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و بسیج رسانه شهرستان شاهرود با همراهی مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میامی با خانواده شهیدان عباس عربعامری و علی اکبر رجبی در روستای ارمیان دیدار کردند.
در این دیدار‌ها مادر و پدر شهید عباس عربعامری و مادر شهید محمدرضا رجبی با تقدیر و تشکر از حضور مسئولین به بیان خاطراتی از این شهید پرداخته و تاکید کردند: حرکت در مسیر شهدا راه برون رفت از مشکلات کشور است و همه مسئولین باید توجه داشته باشند که این مقام و منصب‌ها را از برکت خون شهدا دارند و آن دنیا باید در مقابل شهدا پاسخگو باشند.
در این دیدار حاضرین بر ادامه دادن راه شهدا و توجه به مسیر آن‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کردند و در پایان هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهیدان اهدا شد.
لازم به ذکر است: شهید علی اکبر رجبی متولد سال ۱۳۴۶ روستای ارمیان است که به عنوان سرباز تیپ ۱۲ قائم، در ۲۴ مهر ماه سال ۱۳۶۶ در عملیات پدافندی منطقه جزیزه مجنون خط خندق به درجه رفیع شهادت نائل و در گلزار شهدا روستای ارمیان آرام گرفت.
شهید عباس عربعامری متولد سال ۱۳۴۶ روستای ارمیان است که به عنوان سرباز تیپ ۱۲ قائم در ۵ مرداد سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد در منطقه تنگه چهارزبر کرمانشاه شربت شهادت نوشید و به دوستان شهیدش پیوست و در روستای ارمیان در جوار ارمیای نبی آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها