خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی مسئولین بسیج رسانه و مرکز هنر‌های رقومی بسیج و شهید آوینی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۶۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
برگزاری نشست مسئول بسیج رسانه و موسسه هنرهای رقومی بسیج شاهرود
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این جلسه مسئولین بسیج رسانه و مرکز هنر‌های دیجیتال شهید آوینی رقومی بسیج شاهرود پیرامون تعامل و همکاری بیشتر و هم افزایی در راستای تحقق ظرفیت‌های بسیج بحث و گفتگو کردند.
سجاد حیدرزاده مسئول مرکز رقومی بسیج شاهرود با اشاره به فعالیت‌های گوناگون این مرکز در عرصه دیجیتال اظهار کرد: این مرکز از سال ۱۳۸۸ در شاهرود راه اندازی شده و تاکنون بیش از هزار نیرو تربیت کرده و کارکرد‌های مختلفی نیز در عرصه هنر‌های دیجیتال داشته که در جشنواره‌هایی نیز حائز رتبه برتلر شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد گفت: بسیج با این همه ظرفیت و پتانسیل که دارد در عرصه هنر‌های دیجیتال چند سالی است که وارد شده و با امکاناتی که دارد تلاش می‌کند تا به جامعه خدمت رسانی نماید و در موضوع نرم افزار‌های مختلف کاربردی فضای مجازی ما فعال هستیم و کلاس‌های گوناگونی نیز برگزار می‌کنیم تا به خصوص بسیجیان در این عرصه قوی وارد شوند.
حیدرزاده با بیان اینکه استقبال عمومی از کلاس‌های موسس ما در شهرستان خوب است افزود: باید برای کار فرهنگی اهمیت قائل شد، اما متاسفانه در این زمینه ضعیف هستیم، ما در موسسه کلاس‌ها را با قیمت‌های خیلی پایین ارائه می‌دهیم که برخی موسسات شهر اعتراض و حتی برخی کلاس‌های خود را تعطیل کرده اند چرا که برای آن‌ها صرفه اقتصادی ندارد.
وی با اشاره به پتانسیل خوب بسیج در عرصه هنر‌های دیجیتال و کلاس‌های ارائه شده گفت: ما در موسسه می‌خواهیم جوانان و نوجوانان متعهد انقلابی را رشد دهیم و به فکر کسب درآمد نیستیم و می‌خواهیم علاقمندان را در این عرصه بکارگیری کرده و در راستای اهداف نظام هدایت نماییم و دوست داریم بسیجیان ما در این عرصه پررنگ‌تر وارد شوند.
مسئول مرکز هنر‌های دیجیتال رقومی شهید آوینی شاهرود بر تعامل و همکاری بسیج این مجموعه و رسانه‌ها در راستای تبیین این فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: تلاش فرهنگی در جامعه باید مورد توجه و دقت باشد و اصحاب رسانه در این زمینه مسئولیت مهمی دارند و می‌توانند در این راستا به موسسات فرهنگی کمک کنند.
در این دیدار علی عامری نیز بر تعامل و همکاری فی ما بین موسسات فرهنگی و رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها در خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی جامعه در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام هستند و در این زمینه رسانه‌ها نشان دادند که از همه پیش قدم‌تر هستند.
مسئول بسیج رسانه شاهرود تصریح کرد: در عصر امروز که عصر دیجیتال و رسانه است تعامل و همکاری فی ما بین رسانه و موسسات فرهنگی در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب بسیار اهمیت دارد و این اقدامات و تعاملات و همکاری‌ها می‌تواند در این راستا اثرگذار باشد.
در این نشست مقرر شد تعامل بین این مرکز و رسانه‌ها در قالب آموزش و انعکاس فعالیت‌های این موسسه صورت پذیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها