خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مرحله استانی جشنواره فرهنگی و ورزشی «شمیم» در ارومیه

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری مرحله استانی جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم» در ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۴۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

 فاطمه فیضی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی از برگزاری مرحله استانی جشنواره فرهنگی و وررزشی « شمیم» در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: با شرکت 120 نفر از فرزندان دختر و همسران کارکنان سپاه شهدای ارومیه و شهرستان ها این جشنواره به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این سری از مسابقات به مدت سه روز در 6 رشته شامل شنا، تیراندازی، دارت، والیبال، آمادگی جسمانی و تکواندو در حال برگزاری است، ادامه داد: ضمن اینکه با اهدای جوایزی از نفرات نخست هر شش رشته تجلیل به عمل می آید نفرات برگزیده برای شرکت در مرحله کشوری به زنجان اعزام می شوند.

این مسئول محل برگزاری مسابقات را سالن های ورزشی کانون جوانان بسیج، مجتمع شهید کاظمی و سالن حسینیه مدافعان حرم ارومیه عنوان کرد و حمایت هر چه بیشتر نهادهای ذی صلاح برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات را در سال های آتی خواستار شد.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه شهدای آذربایجان غربی اهتمام برای نشاط آفرینی بین نسل جدید، غنی سازی اوقات فراغت، نهادینه سازی فرهنگ ورزش کردن در بین جامعه هدف، ایجاد انس و الفت بین مادر و فرزند معرفی انواع تفریح های سالم و مفرح، استعدادیابی در رشته های ورزشی مختلف و ... را مهم ترین اهداف از برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی تدارک فعالیت ها و برنامه های فرهنگی برای شرکت کننده ها در این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی ناشی از استفاده نادرست فضای مجازی و استفاده از امکانات تفریحی مجتمع گردشگری چی چست هم سایر برنامه هاست.

انتهای پیام

ارسال نظرات