کارشناس مسایل فرهنگی و مذهبی گفت: امر به معروف و نهی از منکر می تواند ارزش ها را در ذهن، افکار و رفتار مردم نهادینه سازد.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۰۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی تببین فرهنگ نهادی با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور، در این مراسم با اشاره به آیات و روایات پیرامون امر به معروف و نهی از منکر به نقل از معصوم(علیه السلام) گفت: تا زمانی که مردم امر به معروف و نهی از منکر نمایند و در کارهای نیک و تقوا به یاری یکدیگر بشتابند در خیر و سعادت خواهند بود؛ اما اگر چنین نکنند، برکت ها از آنان گرفته شود.

حجت الاسلام کریم پورادامه داد: مهمترین مسئله ای که می تواند ارزش ها را در ذهن، افکار و رفتار مردم نهادینه سازد و باعث رشد جامعه گردد، فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه شدن اجرای این فریضه واجب الهی در سطح جامعه از دلسوزان ارزش های اسلامی و اقشار مختلف بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی خواست در زمینه شناختن و شناساندن امر به معروف و نهی از منکر در سطح اجتماع تلاش کنند.

این کارشناس مسایل فرهنگی و مذهبی، امر به معروف و نهی از منکر را ضامن سلامت روح و جسم افراد در جامعه دانست و گفت: بکارگیری بهترین ساز و کارهای اجرایی برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر همگانی که همان تذکر لسانی است در سطح جامعه ضرورت دارد.

 

ارسال نظرات