مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بدعهدی آمریکا برای همه ملت ها اثبات شده است.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۸۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: بدعهدی آمریکا برای همه ملت ها و حکومت ها یک موضوع اثبات شده به شمار می رود.

وی با یادآوری میزان نفوذ آمریکا در کشورمان طی دوران پهلوی، افزود: در آن دوران 150 هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند و تصویب قانون کاپیتولاسیون در آن دوران که حق توحش را برای اتباع آمریکایی قائل بود اوج بی عرضگی رژیم را نمایان ساخت اما به فضل خدا و با مقابله امام خمینی (ره) با این قانون استعماری که به پیروزی انقلاب منجر شد عزت و اقتدار به ملت ایران بازگشت.

این مسئول گفت: در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به فرموده حضرت امام ملت ایران ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکست و بر پایه آن توانست قدرت دفاعی کم نظیری را که بر آمده از متن صریح دین اسلام و قرآن کریم است را بنیانگذاری کند.

دشمن قصد دارد ملت و نظام ایران را مقابل هم قرار دهد

وی گفت: در چهار دهه اخیر آمریکا از انواع تحریم ها و تهدیدات نظامی نتیجه نگرفت در حالی که قصد داشت با این مسائل ملت را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد و امیدوار به شورش و اعتراض مردم بود اما نه تنها این اتفاق نیافتاد بلکه ملت ما صف خود را از اخلاگران جدا کرده اند.

حجت الاسلام سرایی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رویی تمام شده و به پشتوانه تفکر جهادی و قدرت بسیجی، ملت ایران در مقابل هر متجاوزی قدرت واکنش سریع و ویرانگر دارد.

وی اظهار داشت: امروز بدعهدی ایالات متحده امریکا بر همگان روشن شده است همچنین ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دسیسه های استکبار هوشیارتر از گذشته هستند.

این مسئول افزود: دشمن هم اکنون به دنبال اجرای پروژه نفوذ در کشور است اما ملتی که حماسه هایی همچو 9 دی را خلق کرده است اجازه نفوذ را به دشمنان نخواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات