خبرهای داغ:
علی، مرتضی و امیر حسن‌پور به ترتیب رتبه ۷۷۹، ۹۵۲ و ۱۰۴۴ در رشته تجربی در منطقه سوم را در کنکور سراسری کسب کردند.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۷۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، علی، مرتضی و امیر حسن‌پور به ترتیب رتبه ۷۷۹، ۹۵۲ و ۱۰۴۴ در رشته تجربی در منطقه سوم را کسب کردند.

 

این برادران که موفقیت خود را حاصل زحمات والدین و معلمان خود میدانند توکل به خدا، تلاش و جدیت را سرلوحه کار خود قرار دادند تا بار دیگر شاهد درخشیدن دانش آموزان این منطقه شویم.

 

هر سه برادر پزشکی را از اولویت های انتخاب رشته خود میدانند و پس از آن داروسازی اما مرتضی علاقه اش به دندانپزشکی بیشتر است و امیر نیز پس از پزشکی علاقه به رشته فیزیوتراپی دارد.

 

برادر بزرگتر سه قلوها دانشجوی پزشکی دانشگاه بیرجند و پدر و مادر آنها هر دو فرهنگی هستند.

 

علی در مصاحبه با خبرنگار ما از درس خواندن خود پس از امتحانات نهایی سال آخر دبیرستان خود گفت و اینکه پس از نوروز بیش از ۱۰ ساعت مطالعه داشتند.

 

امیر از کمبود مؤسسه‌های آموزشی در شهر عشق آباد گفت و اینکه در آزمون های آموزش و پرورش و از کتاب های کمک آموزشی برای کمک درس خود استفاده میکردند.

 

مرتضی دوست دارد همه در یک دانشگاه قبول شوند.

 

او حتی آخرین بار جدایی از دو قل خود را بخاطر نمی آورد و تنها مسابقات استانی فرهنگی، هنری را در ذهن یادآور می‌شود که به دلیل بیماریش نتوانست با آنها همراهی کند.

 

آقای احمد حسن پور پدر سه قلوها در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز در بخش دستگردان می‌گوید: در ابتدا برای بزرگ کردن فرزندانمان نگران بودم اما خوشبختانه هر چه بزرگتر شدند و استعداد آنها را در درس خواندن می‌دیدم خوشحال‌تر می‌شدم و اکنون از موفقیت آن‌ها در کنکور بسیار خوشحالم و تمام خستگی ها و تلاش و زحمات من و مادرش بر طرف شدند و باعث افتخارمان هستند.

 

وی در پاسخ به این که موفقیت فرزندان‌تان را در چه می‌بینید گفت: ایمان به خدا، انجام تکالیف دینی، همت و تلاش خود آنها و معلمین دلسوزشان و تهیه کتاب های آموزشی را موفقیت فرزندانم می دانم و اعتقاد دارم که هر چقدر در بحث آموزش هزینه کنیم، در واقع سرمایه‌گذاری است و اکنون پاداش سرمایه‌گذاری نصیبم شده است و خدا را از این بابت شکر می‌کنم.

 

پدر سه قلوها می‌گوید دوست دارم سه قلوها در رشته پزشکی یا دندانپزشکی در شهر بیرجند قبول شوند چراکه برادر بزرگترشان نیز آنجا مشغول به تحصیل است.

 

آقای حسن پور از جدایی سه قلوها از هم نگران است و می گوید: سه قلو ها وابستگی عاطفی زیادی به هم دارند احتمال اینکه در صورت جدا شدن از هم مشکلات زیادی برایشان به وجود آید و خدای نکرده به مشکلات روحی دچار شوند زیاد است و امیدوارم که چنانچه اتفاقی افتاد که بخواهند از هم جدا شوند مسئولین حمایت کنند در صورت مقدور بودن هر سه در یک شهر مشغول به تحصیل باشند.

 

خانم نرگس رجب زاده مادر سه قلو ها نیز از دوری سه فرزندش از خانواده نگران است و میگوید: از این که رتبه خوبی کسب کردند خیلی خوشحالم اما یقیناً هر مادری نگران دور شدن فرزندانش است به خصوص ما که خانواده پرجمعیتی بودیم و یک دفعه تنها شدن و دوری فرزندان برای ما سخت خواهد بود و یقینا از این بابت نگران هستم.

 

 وی افزود: اگر اتفاقی بیفتد که هر چهار فرزندم در یک شهر مشغول به تحصیل شوند و از طرفی اداره آموزش و پرورش هم برای انتقالی من و پدرشان موافقت کند حتما به آن شهر خواهیم رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها