حضور دکتر سیدابراهیم سرپرست سادات در جمع دانشگاهیان مشکین شهر :

شناخت مسئله ها و ارائه راه حل ها، رسالت نخبگان دانشگاهی است

جلسه هم اندیشی و دیدار و گفت‌وگوی معاونت آموزشی سازمان بسیج اساتید با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور مشگین شهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۶۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

شناخت مسأله ها و ارائه راه حل ها، رسالت نخبگان دانشگاهی است

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج خبرگزاری بسیج، در این دیدار دکتر دادفر رییس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن خوش آمد گویی به دکتر سرپرست سادات، آمادگی دانشگاه را برای کاربست رویکرد جدید حل المسائلی سازمان بسیج اساتید اعلام کرد.

دکتر پورمهدی نیز هدف از این نشست را بازشناسی مأموریت بسیج اساتید در قالب تأسیس اندیشکده های تخصصی بسیج اساتید اعلام کرد.

معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید در این دیدار با بازشناسی شرایط خاص کنونی در کشور بر لزوم مسئولیت پذیری اساتید در امر روشنگری و بازآفرینی امید و اعتماد تأکید کرد. وی مطالبه گری و انتقاد کارشناسی و علمی را برازنده ساحت دانشگاه دانست و مطالبه اصل عدالت را وظیفه شرعی و شهروندی در شرایط کنونی دانست.

دکتر سرپرست سادات رویکرد بسیج اساتید را مشارکت مؤثر و جدی اساتید در بازشناسی مسأله های بومی، محلی، ملی و کشوری و ارائه راه حل در قالب اندیشکده های راهبردی دانست، رویکردی که از نظر وی با منویات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر رمضانی با اساتید دانشگاه ها، انطباق حداکثری دارد.

در این دیدار اساتید حاضر در این نشست نیز به ایراد نقطه نظر در مسائل روز پرداختند و بر ضرورت بصیرت افزایی اساتید توسط نخبگان و مسئولین و تداوم برگزاری نشست های مشابه تأکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار