فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: موضع‌گیری جدید آمریکا یک بازی سیاسی است و هیچ گاه دلسوز نظام نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۵۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش  سرویس بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) خبرگزاری بسیج،  سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با نخست ‌وزیر ایتالیا در مورد مذاکره مجدد با ایران اظهار داشت: ترامپ طی این نشست اعلام کرد که بدون هیچ پیش شرطی آماده مذاکره با مقامات ایرانی است.

وی با بیان اینکه تناقض موجود در بیان سخنان و موضع‌گیری ترامپ دلیل واضحی بر نداشتن سیاست و موضع روشن است، گفت : آمریکا علاوه بر اینکه بدون هیچ قید و شرط از برجام خارج شد طی هفته‌های گذشته ایران را در صورتی که شروط این کشور را برآورده نکند تهدید به تحریم‌های بی‌سابقه و حتی حمله نظامی کرد و امروز سخن از مذاکره با مقامات ایرانی به میان می‌آورد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: موضع‌گیری جدید آمریکا یک بازی سیاسی است و هیچ گاه دلسوز نظام نخواهد بود.

وی گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه از در دوستی با ایران وارد مذاکره نمی‌شوند و تنها به دنبال تأمین منافع خود هستند بر این اساس باید منافع ملی و مردم شهیدپرور را مد نظر قرار داده و در مقابل آمریکایی‌ها یکپارچه ایستادگی کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه در خصوص آمریکا ما تجربه 40 ساله داریم که هیچ گاه قابل اعتماد و اطمینان نیست، افزود: در این مدت ما در بده و بستان‌های سیاسی با رئیس جمهورهای مختلفی که در آمریکا روی کار آمده به این تجربه دست یافته‌ایم که مریکا هیچ گاه بر وعده‌های خود پایبند نبوده و قابل اعتماد نیست و رهبری نیز بر این مهم تاکید دارند .

وی با اشاره به اینکه سخنرانی قاطع، محکم و کوبنده سردار سلیمانی موجب عقب‌نشینی ترامپ شد، تصریح کرد: سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پنجشنبه ھفته گذشته در مراسم بزرگداشت عملیات رمضان در اجتماع مردم ھمدان طی سخنانی به ترامپ ھشدار و به زوایه‌های پنهان که از دید ترامپ پنهان بود اشاره و بسیار محکم در مقابل تهدیدها و سخنان گزاف آنها ایستادگی کرد که همین امر موجب عقب نشینی و تغییر موضع آمریکا شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در همین خصوص اضافه کرد: ریاست جمهوری صحبت‌های بسیار محکمی که اخیراً در مقابل آمریکا داشتند بی‌تأثیر نبود و به طور قطع اگر آمریکایی‌ها ایستادگی و مقاومت را از مسئولین ما ببیند چاره‌ای جز اینکه مجدد با ایران وارد مذاکره شوند، ندارند.

وی با اشاره به آیه شریفه « اَشِدّآءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم » تاکید کرد: سخنان سردار سلیمانی نیز بر این اساس است که هرگاه با کفار به شدت برخورد کردیم اینها قطعاً عقب نشینی می‌کنند.

سردار مجیدی مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان را رمز پیروزی دانست و تصریح کرد: در طول 40 سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و در دوران دفاع مقدس نیز این را تجربه کردیم که هرگاه مقاومت و محکم ایستادگی کردیم دشمن مجبور به عقب‌نشینی می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: درس مقامتی که از دفاع مقدس با الهام گرفتن از قرآن به دست آوردیم راه پیروزی ما است و اگر بر روی هدف در مقابل آمریکایی‌ها همه یک زبان شده و یکپارچه باشیم به طور قطع آمریکایی‌ها عقب‌نشینی می‌کنند. 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزایش قدرت نظامی ایران در منطقه را از دیگر عوامل اثرگذار در عقب‌نشینی ترامپ دانست و یادآور شد: به لطف خداوند جبهه مقاومت در منطقه پیروزی‌های بسیاری کسب کرده و قدرت نظامی ایران در منطقه بسیار افزایش یافته که این نیز دلیلی دیگر بر عقب نشینی آمریکا است.

ارسال نظرات