فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: برای یک ملّت چقدر مهم است که در حرکت خود، در پیشرفت خود حقیقتاً دارای خوف نباشد، دارای حزن نباشد، با امید حرکت کند؛ این پیام شهدا است به ما؛ که باید این پیام را شنید.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۵۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی  سرهنگ علی نژاد در مراسم یادواره شهید اسماعیل سلامت بخش، اظهار کرد: این که ارزش های گرانبها و آرمان ها در جامعه ما به فراموشی سپرده نشده است از برکات تکرار نام شهیدان و تجلیل و ارج نهادن به مقام شامخ آنان و خانواده های معظم و معزز ایشان است.

وی افزود: در جامعه ای که مساله شهادت ماندگار شود آن جامعه هیچ وقت شکست نخواهد خورد و شکست مفهوم خود را در آن جامعه از دست خواهد داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: یکی از ضروری ترین اقدامات در راستای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، که بارها از جانب امامین انقلاب اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گرفته مرور وصیتنامه های شهداست، وصایای شهدای بزرگوار ما باید با دقت مورد بازخوانی قرار گیرد تا همه بدانند این جوانان برای چه چیزی قیام کرده و راهی عرصه های نبرد حق علیه باطل شدند.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) می فرمایند پيام اول شهدا اين است كه در قبال خداى متعال، در قبال بندگان، در قبال اراده‌ى الهى، بايد انسان خود را نشناسد.

سرهنگ علی نژاد گفت: برای یک ملّت چقدر مهم است که در حرکت خود، در پیشرفت خود حقیقتاً دارای خوف نباشد، دارای حزن نباشد، با امید حرکت کند؛ این پیام شهدا است به ما؛ که باید این پیام را شنید.

انتهای پیام

ارسال نظرات