فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن درصدد عملیات روانی علیه ملت ایران است.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۴۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طول چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی؛ استکبار جهانی همواره به دنبال دشمنی بوده است، افزود: تعارض های دینی و اولیه نظام جمهوری اسلامی با استکبار جهانی و ستم پیشگان همیشه وجود داشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان در عرصه سخت وارد شده و نتیجه آن را دیده اند، گفت: امروز تمام پایگاه های آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار دارد و در عرصه های مختلف مانند تولید موشک و… نیز از توانمندی و اقتدار برخوردار هستیم، ما در حوزه جنگ سخت دارای تجربیات گرانبهایی هستیم و دشمن به این نتیجه رسیده که تقابل با نظام اسلامی در حوزه جنگ سخت، صدمات جبران ناپذیری به آنها وارد می کند که محیرالعقول است.

سردار شهسواری تصریح کرد: امروز تمام پایگاه های آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار داشته و در عرصه های مختلف مانند تولید موشک و… نیز از توانمندی و اقتدار برخوردار هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز دشمنان روی عملیات روانی تلاش و برنامه ریزی می کنند، اظهار کرد: باید در حوزه اقتصاد و فرهنگ لباس مقابله با عملیات روانی پوشیده و ضعیف عمل نکرد.

فرمانده سپاه شهدای استان با اشاره به موضوع برجام، تصریح کرد: در بحث برجام تمام فرمایشات و پیش بینی های مقام معظم رهبری محقق شد و کسانی هم که مدام از تعامل با آمریکا حرف می زدند به این نتیجه رسیدند که آمریکا غیرقابل اعتماد است.

انتهای پیام

ارسال نظرات