فرماندار دهگلان در دیدار با خانواده های معظم شهدا:
فرماندار شهرستان دهگلان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مایه دلگرمی مسئولان در خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۲۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جمال ارشدی فرماندار دهگلان به همراه حسین پناهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده های شهیدان محمود کریمی و منصور محمدی دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار دهگلان دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه ضروری مسئولان دانست و بیان کرد: عمل به سیره شهدا و گام برداشتن در مسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ما است که باید به آن جامعه عمل بپوشانیم.

فرماندار دهگلان گفت: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

فرماندار دهگلان با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بیان کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان پیشگام در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی هستند.


ارشدی اضافه کرد: امروز خانواده معظم شهدا با دلهایی سرشار از ایمان ثابت کرده اند که در راه ارزشهای اسلامی می بایست دین خود را ادا نمود و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده معظم شهدا را حفظ کنند.

وی امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است.


فرماندار دهگلان خطاب به فرزندان شهیدان کریمی ومحمدی گفت: فرزندان شهدا باید الگوی جامعه اسلامی باشند زیرا شهدا برای احیای دین مبین اسلام، حفظ آب و خاک کشورشان از جان و هستی خود گذشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورشان به تصرف دشمندر آید.


ارشدی گفت: فرزندان و یادگاران شهدا با توجه به وضعیت کنونی تهاجم فرهنگی که از سوی دشمنان بشریت و معنویت صورت گرفته، وظیفه سنگینی برای مقابله با این هجمه بر عهده دارند و باید راه پدران خود را به درستی و آن‌طور که شایسته است، ادامه دهند.

در این دیدار به پاس صبر و بردباری از دو خانواده معظم شهیدان کریمی و محمدی تجلیل شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات