رگبار باران در سواد کوه مازندران منجر به آبگرفتگی برخی منازل مسکونی در نقاط مختلف این شهرستان شد .
کد خبر: ۹۰۴۲۴۹۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  رگبار باران در سواد کوه مازندران منجر به آبگرفتگی برخی منازل مسکونی نقاط مختلف این شهرستان شد .

فرماندار سوادکوه درباره وقوع سیلاب در این منطقه گفت: در بارش های اخیر خسارت جدی به منطقه وارد نشد و بیشتر خسارتها حداقلی بود , که در حال اصلاح هستیم.
 
یزدانی افزود : به دلیل گستردگی بستر رودخانه در شهرهای پل سفید و زیرآب، , سیلاب در بستر آن پخش شد و ارتفاع آب نیز به زیر دو پل نرسید و به  راحتی عبور کرد .
 
وی با اشاره به اینکه هشدارهای لازم به مردم برای ترک حریم رودخانه داده شده است گفت : نیروهای هلال احمر، راه و شهرداری‌ها در آماده باش کامل به سر می‌برند.
 
در همین حال مدیریت بحران مازندران به همشهریان و گردشگران توصیه کرد با توجه به احتمال وقوع سیلاب ناگهانی از اقامت در مسیر رودخانه‌ها، مسیل‌ها پرهیز کنند.
 
مدیریت بحران مازندران اعلام کرد با توجه به اعلام هواشناسی و وقوع بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب در مناطق مستعد می روند, بنابر هموطنان از اطراق در حریم رودخانه ها و مسیر سیلابها جدا خودداری کنند.

همچنین این مدیریت توصیه کرد روستانشینان ادوات کشاورزی و احشام را از مسیل‌ها دور و مسافران از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و محل عبور سیلاب‌ها در ارتفاعات و مسیر رودخانه در پایین دست خودداری کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها