خبرهای داغ:
همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد فارس برای محرومیت زدایی از شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۵۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سپاه فجر استان و قرارگاه محرومیت زدایی شهید اسکندری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف محرومیت زدایی از مناطق حاشیه نشین شیراز و خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل کمیته امداد فارس محورهای همکاری این تفاهم نامه را تشریح کرد.

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، فقر زدایی و رسیدگی به محرومان رسالت اصلی کمیته امداد است، گفت: هم افزایی امکانات و بهره مندی از ظرفیت های سپاه پاسداران می تواند پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم را تسریع کند.

وی با تقدیر از از مشارکت و اقدامات موثر سپاه پاسداران در محرومیت زدایی مناطق محروم استان افزود: این نهاد انقلابی همواره با مشارکت در طرح های مختلف از جمله مقاوم سازی و بهسازی مسکن و تهیه جهیزیه یاری گر کمیته امداد فارس بوده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: مشارکت در توزیع سبد معیشتی، البسه و لوازم التحریر، ساخت، خرید، مرمت، مساعدت در تامین هزینه های لوله کشی و انشعاب فاضلاب منازل مسکونی مددجویی و مشارکت در حرفه آموزی، اشتغالزایی و اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجو از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه همکاری سه جانبه به امضای سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران, سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها