کارشناس مسائل سیاسی:

مذاکره مجدد با آمریکا پایان انقلاب اسلامی خواهد بود

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: پذیرش فضایی به‌نام مذاکره مجدد با ایالت متحده آمریکا و اتفاقی که پس از آن می‌افتد پایان انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۱۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مصطفی باقرزاده در گردهمایی فعالان فضای مجازی مشهد، اظهار کرد: جوانان انقلابی امروز ثابت می‌کنند که مدیریت فضای رسانه و به‌عبارت دقیق‌تر مدیریت افکار عمومی و عملیات روانی برای موضوعات بسیار حساس در دست آن‌ها است و می‌توانند به‌راحتی سرشاخه‌های آن را شناسایی کنند و ماجرا را خاتمه دهند.

وی افزود: فضایی که اکنون در آن قرار گرفتیم ممکن است دو رویکرد داشته باشد ممکن است در فضایی قرار گیریم که به پذیرش فضایی به‌نام مذاکره مجدد با ایالت متحده آمریکا ختم شود و اتفاقی که پس از آن می‌افتد پایان انقلاب اسلامی خواهد بود.

این تحلیل گر سیاسی با بیان اینکه این مذاکره با جنس مذاکره‌ای که در برجام اتفاق افتاد متفاوت است؛ متذکر شد: اگر پاسخ این ماجرا درخور نباشد متأسفانه ممکن است ماجرا به نحو دیگری رقم بخورد.

وی ادامه داد: ماجرای FATF بسیار حساس است به این معنی که بعضی از افراد در قالب گروه‌های مختلف مسؤول در چارچوب حاکمیت حاضر هستند برای مصوب شدن آن تمام حیثیت خود را وسط بگذارند، بنابراین برای آن طرح‌های متفاوتی در نظر می‌گیرند.

باقرزاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دی ماه ۹۶؛ بیان کرد: ایشان گفتند این طراحی توسط ایالات متحده آمریکا، بنگاه‌ها و سرویس‌های جاسوسی بزرگ دنیا رقم می‌خورد، اجرای آن توسط سازمان مجاهدین خلق و تأمین مالی آن توسط سعودی است.

وی با اشاره به اینکه باید بر این موضوع به خصوص در فضای مجازی حساس بود؛ تصریح کرد: با رصد صورت گرفته می‌توان مشاهده کرد که در صورت تصویب نشدن FATF هزینه‌های اتفاقات این روز‌ها را باید گفتمان انقلاب اسلامی بدهد، به همین منظور است که مدتی رویکرد انقلابی‌گری یا دیالوگ‌های انقلابی توسط برخی از افراد انجام می‌شود تا بگویند ما با مدل انقلابی‌گری در وسط میدان قرار گرفتیم و نتیجه این بود.

این تحلیل گر سیاسی با بیان اینکه حساسیت کسانی که در فضای مجازی هستند امروز به مراتب بالاتر از کسانی است که در فضای حقیقی هستند؛ اضافه کرد: اینکه می‌بیند امروز بیشتر از ۱۰۰ نفر در عرصه میدان شهدا نبودند به‌خاطر این است که تعداد شما در فضای مجازی خیلی بالا است لذا حضور در فضای مجازی مهم‌تر از حضور میدانی است.

وی با تقدیر از فرمانده سپاه امام رضا (ع) در عرصه میدان شهدا، بیان کرد: حضور فرمانده سپاه استان در جمع مردم بالاترین سوژه برای جریانات فضای مجازی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها