خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

اسدآباد رتبه دوم استان همدان در آبیاری مکانیزه را داراست

فرماندار اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد رتبه دوم شهرهای استان همدان در آبیاری مکانیزه را دارا است.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۸۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

اسدآباد رتبه دوم استان همدان در آبیاری مکانیزه را داراستکریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی بیان داشت: مردم شهرستان اسدآباد در ایام انقلاب و دفاع مقدس در رکاب امام راحل و پس از آن مقام معظم رهبری قرار داشته‌اند.

وی با اشاره به جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های مردم دیارسیدجمال در زمان تظاهرات انقلاب اسلامی بیان کرد: جلوگیری از عبور تانک‌های زرهی کرمانشاه برای حضور در تهران بخشی از رشادت‌های مردم ولایتمدار اسدآباد بوده است.

فرماندار اسدآباد در ادامه به مکانیزه کردن کشاورزی شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان اسدآباد رتبه دوم شهرهای استان در آبیاری مکانیزه را دارا است.

حمیدوند با بیان اینکه بیشترین چغندر تولیدی استان محصول اسدآباد است، اضافه کرد: در بحث علوفه توانسته‌ایم مقدار زیادی از این محصول را به خارج از استان صادر کنیم.

وی با اشاره به وجود 191 روستا در اسدآباد نیز گفت: تنها پنج روستا که زیر 20 خانوار هستند از نعمت آسفالت محروم هستند که تا پایان سال این روستاها نیز دارای جاده آسفالته خواهند بود.

فرماندار اسدآباد در پایان گفت: این شهرستان با دارا بودن پنج دانشگاه پذیرایی 8 هزار دانشجو است که این فرصت، زمان مناسبی برای ترویج ظرفیت‌های دیار سیدجمال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات