فرمانده سپاه خوی گفت: پایوران و پیشکسوتان با ثبت تجربیات درواقع، وقایع و حوادث فردی و اجتماعی خود را ماندگار می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۴۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی؛ سرهنگ پاسدار محمد بافر علایی در کارگاه تجربه نگاری معاونت دانش و پژوهش سپاه این شهرستان هدف از برگزاری چنین آیین هایی را انتقال مهارت، تجربه و تدبر مدیران و مسئولین برای دیگران عنوان کرد و افزود: این عزیزان با این اقدام مهمترین رویدادهای ماموریتی اعم از موفق و ناموفق را در تاریخ ماندگار می کنند.

وی گفت: بحث تجربه و ثبت آن با ارزش ترین کارها است و این مسئله  توانایی و مهارت های فردی است که در مواجه با یک رخداد و یک مسئله حاصل می شود و منتج به نتایج یا اهدافی خواهد شد که این اهداف حاصل شده مسیر سرنوشت انسان ها را می تواند تغییر دهد.

این مسئول از تجربه نگاری به عنوان آینده نگری نام برد و گفت: تجربه نگاری ترقی و پیشرفت و ایجاد انگیزه برای مطالعه و پیشرفت فرد تجربه نگار را سبب می شود.

مسئول دانش و پژوهش سپاه خوی نیز در ادامه در خصوص تجربه نگاری پیرامون ارکان تجربه مطالبی را بیان کرد و افزود: زندگی ما برگرفته از تجاربی است که از گذشتگان به ما رسیده است و این تجربیات سینه به سینه به دست ما رسیده، ما هم می توانیم با نوشتن صحیح و ثبت دقیق این تجربیات آن را به آیندگان انتقال دهیم

سرهنگ پاسدار جواد شاکر خاطر نشان کرد: بدنه سپاه باید مجهز به علم، ایمان و تجربیات ارزشمند شود تا بتواند در انجام ماموریت‌های ذاتی خویش که همان حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است به خوبی انجام وظیفه نماید.

وی  از احصاء نیاز های دانشی، توسعه و فرهنگ دانشی، ثبت تجربیات و ارزش یابی شکلی ،کمیته راهبردی،کارگاه تجربه نگاری  بعنوان مهمترین مأموریت های دانش و پژوهش سپاه خوی  نام برد و گفت: ثبت تجربیات پایوران در واقع چراغ راه آیندگان جهت پویایی این نهاد مقدس است.

انتهای پیام 

ارسال نظرات