کارشناس مسائی سیاسی:

رفتارهای غلط اقتصادی مسئولین موجب توطئه جدید آمریکا به دست منافقان در کشور

کارشناس مسائی سیاسی گفت: به تصور اینکه در این شرایط فضایی برای تحرکات و حضورشان فراهم شده است، آمریکا و اسرائیل را همراهی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۳۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

حسین رجبی کارشناس مسائی سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ درخصوص توطئه دشمنان نظام اسلامی برای نابودی و تضعیف نظام گفت: دشمن تلاش دارد تا با فشار اقتصادی، جنگ روانی و فشار عملی ملت را در مقابل  نظام قرار دهد و با خروج از برجام در عمل نیز ثابت کرده که چنین تصمیمی را علیه ایران اتخاذ کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی نیز که از حضور ایران در مرزهای خود به شدت احساس خطر می کند این سیاست آمریکا را مورد حمایت قرار داده  و ضد انقلاب نیز به تصور اینکه در این شرایط، فضایی برای تحرکات و حضورشان فراهم شده است، آمریکا و اسرائیل را همراهی می‌کند.

رجبی با تاکید بر اینکه توطئه دشمن ایجاد ناآرامی‌ و تضعیف امنیت داخلی کشور با استفاده از ابزار تحریم و جنگ روانی است، گفت: کمک‌کاری‌ها، سوء مدیریت، ترجیح منافع شخصی و قومی بر منافع ملی، وابستگی به درآمدهای نفتی، تحریک شبکه‌های مجازی و در برخی موارد ناآگاهی‌ها و کم توجهی مردم در ایجاد اعتراضات صنفی و مردمی امسال بسیار اثرگذار بود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ناآگاهی‌های انتخاباتی افزایش انتظارات مردمی را در پی داشت چراکه برای عملی وعده‌های انتخاباتی فضا مهیا نشد و از سوی دیگر رفتارهای غلط اقتصادی مسئولان که به جای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بر واردات تمرکز داشتند و نیز مردم که با خرید کالاهای خارجی و نیز هجوم برای خرید کالا در شرایط نابسامان بازار نیز بر این مسئله دامن زد.

رجبی با بیان اینکه سرمایه‌های اجتماعی نظام به قدری زیاد است که اجازه ندهند دشمنان به خواسته خود دست پیدا کنند، گفت: منافقین زخم دیده ترین گروه های پس از انقلاب هستند که در دوران دفاع مقدس در کنار صدام و مقابل ملت ایران ایستادند و امروز هم در مقابل جبهه مقاومت و در کنار آمریکا، رژیم سعودی و جریان صهیونیزم ایستاده‌اند و نقش نوکری و خدمه دشمن را بازی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه منفورتر از این هستند که جایی در قلب این ملت داشته باشند و بعید است که دشمن نیز به منافقین اعتماد کند و به عنوان ابزاری برای رسیدن به خواسته‌هایشان از این گروه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار