امام‌جمعه اشکذر تأکید کرد؛

مسئولین نسبت به انعکاس دستاوردهای نظام اهتمام داشته باشند

حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» بابیان اینکه معاندین درصدد ایجاد انشقاق بین مردم و دولت هستند بر لزوم اهتمام مسئولین نسبت به انعکاس دستاوردهای نظام تأکید نمود.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۹۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر گفت: طی این چهار دهه مجاهدت بسیاری برای حفظ اقتدار ایران اسلامی انجام‌شده که ضروری است مسئولین در جهت ادای دین خود با مسئولیت‌پذیری بیشتری نسبت به تداوم این عزت کوشا باشند.
 امام‌جمعه اشکذر در این نشست که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز حضور داشت هدف نهایی دشمن را انشقاق بین مردم و دولت دانست و افزود: دشمن با بهره‌گیری از ابزارهای خود در تلاش است تا ضمن تخریب پایه‌های اقتصادی و فرهنگی ایران بر طبل تفرقه بین مردم با دولت بکوبد.
 وی بابیان اینکه جایگاه نظام ایران در بین ملل اسلامی مطلوب است خاطرنشان کرد: دشمن بر تحقق این هدف انقلاب معترف است و در صورتی این مهم تداوم می‌یابد که مردم بر صراط حق استوار و در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام متحد و منسجم باشند.
 نماینده ولی‌فقیه در اشکذر ادامه داد: حربه جنگ روانی دشمن در انتشار مطالب خلاف واقع مبنی بر عدم کارایی حکومت اسلامی توطئه و خیالی واهی است که طی چهل سال گذشته همواره به جهت موفقیت‌های ارزشمند ایران شکست‌خورده است.
 حجت‌الاسلام طالبیان بر لزوم آگاهی بخشی به مردم نسبت به نقشه‌های دشمن تأکید کرد و تصریح نمود: ضروری است مسئولین نیز نسبت به انعکاس دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف به‌ویژه طی ماه‌های منتهی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
 رفع نقاط ضعف بدون در نظر گرفتن دیدگاه‌های جناحی توصیه دیگری بود که امام‌جمعه اشکذر عنوان داشت و گفت: پذیریش خطا و رفع نواقص و بیان کاستی‌ها باید در مسئولین نهادینه و تلاش برای کسب رضایت بیشتر مردم مضاعف شود.
 حجت اسلام «محمد فخرالدینی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز بابیان اینکه دشمن مبارزه با ایدئولوژی انقلاب اسلامی را هدف‌گذاری کرده است ابراز داشت: ضروری است ضمن برجسته‌سازی نقش معنویت و ولایت در اجتماع، امیدبخشی را در جامعه ترویج نمود.
 
ارسال نظرات