خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
با حضور امام‌جمعه شیراز برگزار شد؛
جلسه همدلی، انس و مَودّت فرماندهان سپاه فجر و نیروی انتظامی استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۸۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، در نشست همدلی فرماندهان سپاه فجر و نیروی انتظامی استان فارس، ابتدا نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با توجه به تبلیغات دشمنان خارجی و داخلی اظهار داشت: متأسفانه امروز دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی درصدد ایجاد ناامنی جامعه و ایجاد مشکلات برای دولت است که البته دولت باید با رفع ضعف مدیریتی شرایط را مدیریت کند.

آیت‌الله لطف الله دژکام شرایط اقتصادی و فرهنگی امروز جامعه را یک امتحان دانست و افزود: باید در مقابله با تلاش دشمنان با همت و یکدلی و تمسک به قرآن کریم و الهام گرفتن از آیات قران از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های امنیت تعامل مؤثر نیروهای نظامی و انتظامی است که باید به صورت مستمر و هدفمند ادامه داشته باشد تا اوج این همدلی و تعامل در میدان تقابل با عوامل دشمن مشاهده شود.

 

مطالبات مردم را پیگیری می‌کنیم

سردار سید هاشم غیاثی اشرافیت اطلاعاتی در عرصه‌های میدانی را یکی از مهم‌ترین محورهای مؤلفه‌های همدلی سپاه و نیروی انتظامی دانست و بیان داشت: همپوشانی نیروی انتظامی و سپاه در مأموریت‌های میدانی، هم‌افزایی و تعامل سپاه و ناجا در حوزه‌های فضای مجازی، عملیات روانی، رصد و اشراف اطلاعاتی و همیاری در جهت کمک به انتفاع رساندن به مردم در محله‌های کم برخوردار استان از دیگر مؤلفه‌های همدلی این 2 سازمان است.

وی وحدت و همدلی سپاه و نیروی انتظامی در استان فارس را در اوج خود دانست و افزود: در قضایایی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد در جهت حفظ و تثبیت امنیت و آرامش، سپاه و ناجا همراه با مردم در جهت مطالبات به‌حق مردم از طریق مسوولین مرتبط مطالبات مردم را پیگیری خواهد کرد.

فرمانده ارشد سپاه در استان فارس بیان داشت: در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد مسائل و مشکلات متعددی داشته‌ایم که در سایه صبر و خویشتن‌داری و مساعدت مسئولین از این شرایط سخت عبور کرده که امروز هم عبور از شرایط موجود در جامعه قابل‌رسیدگی و مرتفع ساختن است و باید همه آحاد مردم و مسئولین تلاش کنیم تا در راستای اهداف عالی نظام اسلامی و امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب قدم برداریم.

 

رتبه برتر فارس از نظر احساس امنیت

 فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز جلسات همدلی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی را ضروری دانست و گفت: برگزاری جلسات همدلی و مودت نیروهای نظامی و انتظامی به‌منظور هم‌افزایی، افزایش مهارت‌های خدمتی در جهت مبارزه بی‌امان با ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین انتقال تجربیات دو مجموعه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در جهت هنجار سازی اجتماع بسیار ضروری است.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: تاکنون چندین جلسه انس و مَودّت و همدلی سپاه و نیروی انتظامی در استان فارس برگزارشده که موجب هم‌افزایی مطلوب، همدلی و هماهنگی‌های عملیاتی و اطلاعاتی در حوزه‌های فضای حقیقی و مجازی شده است.

فرمانده ارشد ناجا در استان فارس افزود: هم‌افزایی مطلوب به وجود آمده توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی باعث شده است استان فارس در رتبه استان‌های برتر ازنظر احساس امنیت قرار بگیرد.

وی افزود: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران دو مجموعه لاینفک از حیث خدمتی بوده و تلاش می‌شود جلسات تعاملی و مودت تا پایین‌ترین رده‌های سپاه و نیروی انتظامی در استان فارس گسترش پیدا کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از اطلاعات و توانمندی‌های سپاه و نیروی انتظامی در فضای حقیقی و فضای مجازی در راستای مبارزه با عملیات روانی دشمن در جنگ تمام‌عیار اقتصادی وارد عمل شده و بتوانیم در تمام اهداف به‌ویژه در طرح‌های مردم یاری در مناطق کم برخوردار استان فارس با همکاری یکدیگر قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها