خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

رمز پیروزی بر دنیای کفر خودسازی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: رمز پیروزی بر دنیای کفر خودسازی است.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۶۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد رستمی در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج طلاب،  تقوا را کلیدیترین عنصری عنوان کرد که می توان با آن بر کفر غلبه کرد.

وی افزود: اتحاد مسلمین نیز  عنصر دیگری برای غلبه بر کفر است که امروزه مسلمین در زمینه  وحدت، همدلی و هم افزایی به گونه ای عمل می کنند  که دشمنان اسلام از اقتدار نظامی ایران در هراس هستند لذا در برابر برنامه های منسجم فرهنگی، دینی و مقابله ای ما کاری را از پیش نمي برند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن با راه اندازی شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و به وجود آوردن عرفان های نوظهور استعمار جدیدی تشکیل داده است، گفت: دشمن با تشکیل دهکده جهانی قدرت را یک قطبی معنا کرده و برای دست یافتن به اهداف شوم خود در سرزمین های اسلامی طراحی و برنامه ریزی می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در ادامه چهار ویژگی منحصر به فرد رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) را تکلیف گرایی، مصلحت، حکمت و عقلانیت امام عنوان کرد و تدابیر معمار انقلاب را عاملی مهم  در پیروزی بر مستکبران جهان دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروز گردهم آمده ایم تا به بازخوانی انقلاب پرداخته و وضعیت و موقعیت انقلاب شکوهمند اسلامی را بازشناسی کنیم، چرا كه در اين انقلاب بود مردم خود راشناخته و با قبول اميد و باور هاي خويش بر كفر غلبه كردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات