فرمانده دوران دفاع مقدس تیپ 44 قمربنی هاشم(ع):

هنر فرماندهان دفاع مقدس حکومت بر دل رزمندگان بود

دومین گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان بروجن با حضور پیشکسوتان و همسنگران شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۵۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دومین گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان بروجن با حضور همسنگران شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه بروجن برگزار شد.

در این همایش سرتیپ پاسدار اصغر صبوری از فرماندهان دوران دفاع مقدس به ایراد سخن پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و دست اندرکاران برگزاری این گردهمایی گفت: دوران دفاع مقدس دوران حاکمیت دلها بود و هنر هر فرمانده این بود که بر دلهای رزمندگان حکومت می کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و با اشاره به فداکاری و حماسه سازی های رزمندگان تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری، چه در دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام)، افزود: دلاور مردان این استان و این تیپ مقدس از رزمندگان خط شکن دوران دفاع مقدس بودند که با غیرت و شجاعتی وصف نشدنی حماسه های بسیاری را در دفاع از میهن اسلامی رقم زدند.

این فرمانده و یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود گفت: با شروع جنگ تحمیلی و با وجود اینکه انقلاب اسلامی ایران نو پا بود به سرعت خود را برای مقابله با دشمن بعثی آماده کردیم و کلیه مناطق اشغال شده را از دشمن بازپس گرفتیم.

ما در بخش نظامی و دفاعی دشمنان را کاملاً ذلیل کرده ایم. مرور دوران بعد از انقلاب، جنگ تحمیلی، کودتای نوژه، ماجرای طبس و ... و توجه به پیروزی های در عراق و سوریه بیانگر این موضوع است.

وی در ادامه اضافه کرد: امروز هم با یک جنگ روبرو هستیم که آن جنگ اقتصادی است و این در حالی است که ما خودمان را کاملاً و به خوبی برای مقابله با جنگ اقتصادی آماده نکردیم و اتاق فکر جنگ اقتصادی را تشکیل ندادیم. امیدواریم با تصمیماتی که در مجموعه دولت و کشور گرفته می شود و با یاری مردم عزیز از این جنگ اقتصادی با سربلندی عبور کنیم.

خاطره گویی تعدادی از رزمندگان، پخش کلیپ، اقامه نماز جماعت و صرف شام از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار