خبرهای داغ:
ابتکار بسیج و اتاق اصناف فردوس

تشکیل کارگروه راه اندازی نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی اسلامی

با ابتکار بسیج و اتاق اصناف شهرستان فردوس کارگروه راه اندازی اولین نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه با حضور صنوف فعال ، مسئولین اتاق اصناف و متولیان امور فرهنگی سپاه تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۴۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با ابتکار بسیج و اتاق اصناف شهرستان فردوس کارگروه راه اندازی اولین نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه با حضور صنوف فعال ، مسئولین اتاق اصناف و متولیان امور فرهنگی سپاه تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور تعدادی از صنوف فعال در عرضه لوازم التحریر ، برخی از مسئولین شهرستانی ، امام جمعه موقت شهر فردوس و سرهنگ محمودی فرمانده ناحیه فردوس تشکیل شد راهکارهای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه تاثیر بسزای برپایی نمایشگاه در تشویق و ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی و همچنین لزوم معرفی کالاهای ایرانی پیشنهادهای حاضرین جهت موثر واقع شدن نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ضمن بخشودگی حق عضویت برای صنوف فعال در شهرستان که با اتاق اصناف جهت راه اندازی نمایشگاه همکاری نمایند بر ایجاد مزیت های اقتصادی در نمایشگاه از جمله پایین تر بودن قیمت از صنوف خارج و بر حضور سایر صنوف عرضه کننده کالایی همچون کیف و کفش که در ابتدای مهرماه مورد نیاز خانواده های ایرانی می باشد در نمایشگاه تاکید گردید.

همچنین یکی از مهمترین راهکارهای ایجاد انگیزه و تشویق مردم و شناساندن کالاهای ایرانی استفاده از فضای تبلیغاتی در شهرستان بوده که این مسئولیت به ادارات سطح شهرستان و فرهنگی اجتماعی سپاه فردوس واگذار شده است.

در این جلسه با توجه به لزوم رسیدگی به وضعیت محرومین در جامعه و عدم توانایی خانواده در خرید لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی حاضرین جهت کمک به محرومین از طریق جمع آوری کمک های مردمی، خرید، بسته بندی و هدیه به خانواده های این قشر آسیب پذیر در سطح شهرستان اعلام آمادگی نمودند.

در پایان بهترین زمان برای راه اندازی این نمایشگاه 10 تا 20 شهریور پیشنهاد و مورد توافق گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها