پروژه بهسازی و انتقال آب دو روستای تالش بااعتبار ۷۲۱ میلیون تومان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان در دو روستای هرندان و نصرت‌آباد تالش به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۴۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، پیش از ظهر امروز پروژه بهسازی شبکه و انتقال آب روستای هرندان و نصرت‌آباد بخش حویق شهرستان تالش با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان، فرمانده سپاه استان و مسئولان محلی تالش به بهره‌برداری رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در حاشیه افتتاح طرح آب‌رسانی سپاه در مسجد جامع نصرت‌آباد با اشاره به ولایتمداری، صبر و نجابت مردم اظهار کرد: مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی و حضور همه‌جانبه آن‌ها بیانگر لطف و اصالت آن‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی با بیان اینکه اغلب مسئولان در تلاشند تا مشکلات مردم حل شود افزود: اینکه گفته می‌شود مسئولان برای مردم کار نمی‌کنند اشتباه است.

وی با اشاره به اهمیت آب گفت: بسیار جای خوشحالی دارد که مردم گیلان از آب فراوان و سالم برخوردارند و باید به این نعمت ارج نهاده شود.

*خدمت به مردم برای سپاه یک افتخار است

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه افتتاح طرح آب‌رسانی به مردم دو روستای تالش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: خدمت به مردم که از خدمات عمومی محروم هستند برای سپاه یک افتخار است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به طرح‌های عمرانی و خدماتی سپاه به مردم که برخوردار افزود: افزایش خدمات اجتماعی مردم کم برخوردار جامعه توسط سپاه از اولویت‌ها است.

وی با تأکید بر کمک‌رسانی و توجه به مردم مستضعف جامعه ازجمله روستاها گفت: سپاه بر خود فرض و واجب می‌داند هر جا که مردم مشکل‌دارند ورود کند و نسبت به حل مشکلات مردم در ابعاد مختلف عمل نماید.

به گزارش بسیج، برای پروژه بهسازی شبکه و انتقال آب در روستای هرندان و نصرت‌آباد حویق تالش ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی سپاه جهت اجرا مصوب شده بود که در اجرا ۷۲۱ میلیون تومان هزینه شده است.

سپاه در این پروژه آب‌رسانی شش هزار متر کار اجرایی در توزیع و انتقال شبکه انجام داده که سه هزار و ۸۲۱ متر در شبکه انتقال از محل چاه تا محل منبع و دو هزار و ۱۷۱ متر در شبکه توزیع بوده است.

گفتنی است در جریان سفر نماینده ولی‌فقیه در گیلان و فرمانده سپاه استان به تالش خانه عالمی در روستای شیرآباد به متراژ ۷۵ متر با هزینه ۶۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات