تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ؛ باید به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی در شهر تبریز برودکه از تماشاگران خودی محروم است.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۲۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ؛ باید به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی در شهر تبریز برودکه از تماشاگران خودی محروم است.

تیم نساجی که در دیدار نخست لیگ در قائمشهر ،  مغلوب ذوب آهن اصفهان شد در دومین دیدار خود در لیگ باید از ساعت 20 روز جمعه 12 مرداد در تبریز به مصاف تراکتورسازی این شهر برود .

تیم نساجی مازندران که پس از 24 سال دوری ، به سطح اول فوتبال کشور بازگشت این فصل با سرمربیگری جواد نکونام که جوانترین مربی لیگ برتر در فصل جاری محسوب می شود با جذب و حضور  بازیکنانی مثل حامد لک در درون دروازه ، اميد سينگ ، حميدرضا ديوسالار ، حامد شيری ، محمد آبشک ، محمدصادق بارانی  ، نيما ميرزازاد ، فرشاد فرجی خنکداری ، علي اصغر عاشوری ، شاهين مجيدی ، سجاد آشوری ميدانی، سيد محمد ميری ، علي شجاعی ، نيما مختاری ، مجتبي ممشلی ، مهرداد عبدی، ابوالفضل علايی ، محمدامين رضايی ، محمدعرفان معصومی ، کميل محمدی و  محمد عباس زاده قصد دارد نتایج قابل قبولی بگیرد .گیورگی ولسیانی بازیکن اهل گرجستان است که به تازگی به تیم نساجی پیوست و می خواهد با این تیم افتخار آفرینی کند.

تراکتورسازان که در بازی نخست خود مقابل میزبان خود نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رسید نسبت به سال‌های قبل شکل و شمایل متفاوتی پیدا کرده اند و مهمترین تغییر این تیم ؛ واگذاری باشگاه به بخش خصوصی و صاحب متمول آن است و دیگر خبری از سه بازیکن همیشگی شان یعنی محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و محمد ابراهیمی در ترکیب اصلی نیست. آن‌ها البته در این فصل، ستاره‌های زیادی هم جذب نکرده اند و محسن فروزان، محمد طیبی و علیرضا نقی زاده تنها بازیکنان سرشناسی بودند که به این تیم آمدند.

البته چند بازیکن مفید مثل احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا مهدی زاده وعلیرضا آزادی نیز در لیست این تیم حاضر هستند، اما جان توشاک برای تراکتور تنها دو خرید خارجی داشته که اولی، هری فورستر انگلیسی است و برای تقویت خط میانی به تبریز سفر کرده و بازیکن دوم، آنتونی استوکس ایرلندی است که در خط حمله بازی خواهد کرد.

این دو بازیکن برای روز جمعه، مهیای حضور در میدان هستند تا به تیم جدیدشان در راه کسب اولین برد کمک کنند. مهم‌ترین اسلحه تراکتورسازی یعنی هواداران این تیم، اما محروم هستند و اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند، اما با این حال، تراکتورسازی با شکل و سیاق جدید و بازیکنان بریتانیایی خودش در انتظار میزبانی از نساجی در هفته دوم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها