کتابخانه باقرالعلوم (ع) در باقرشهر احداث می شود

خبرگزاری بسیج: بالاخره بعد از چند سال وقفه، کتابخانه ی باقرالعلوم (ع) باقرشهر توسط دوره پنجم مدیریت شهری ساخته می شود .
کد خبر: ۹۰۴۲۱۵۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، صبح امروز جلسه ی ساخت کتابخانه ی باقرالعلوم (ع) باقرشهر با حضور شهردار ، رئیس شورای شهر ، رئیس کمیسیون فرهنگی مذهبی و آموزش شورای شهر و مسئولین نهاد کتابخانه ها برگزار شد .

در این جلسه در مورد مشکلات و وقفه به وجود آمده در ساخت کتابخانه ی باقرالعلوم (ع) بحث و تبادل نظر شد و راهکارهای موجود و نحوه ی ساخت این کتابخانه مورد بررسی قرار گرفت .

شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : با پیگیری اعضای شورای شهر خوشبختانه کار ساخت این کتابخانه که چندین سال رها شده بود آغاز می شود .

دکتر ناصری پور گفت :طی جلسه ای که برگزار شد مقرر شد ساخت این بنا از محل عوارضی که شهرداری بابت توسعه ی فرهنگ و زیرساخت های کتاب و کتابخوانی پرداخت می کند ساخته شود .

شهردار باقرشهر گفت :  این کتابخانه در زمینی به مساحت ۷۷۲ متر مربع و در سه طبقه با زیربنایی در حدود ۴۲۰ متر مربع ساخته می شود که مقدمات ساخت آن به زودی آغاز می شود و در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برای ساخت این کتابخانه هستیم تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه باشیم .

 

 

ارسال نظرات