خبرگزاری بسیج: نمایش «خاتون پرده نشین» با هنرنمایی هنرمندان شهرری، بعد از اجراهای موفق در فرهنگسراهای شهر تهران از ۱۱ تا ۳۱ مرداد در مجتمع فرهنگی هنری ابولفتوح رازی شهرری به روی صحنه می رود .
کد خبر: ۹۰۴۲۱۴۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، نویسنده این نمایش داوود فتحعلی بیگی و کارگردان آن نمایش علی طربی است. این نمایش در بیست دومین جشنواره نمایش استان تهران حضور پیدا کرد که در بخش های بازیگری، طراحی لباس و آهنگسازی مقام برتر را کسب کرد.

بازیگران این نمایش علی طربی، علی باهری، حدیث علیزاده، مجید قربانی، محمدرضا لوانی ، محسن قصری، مهراد نوروزی ، محمدرضا صفری، مرجان رهروان  هستند.

سایر عوامل اجرای نمایش یادشده نیز عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا درویش، مجری طرح: حمیدرضا صفار، دستیار کارگردان: علی باهری، طراح پوستر و بروشور: محسن صادقی، طراح نور و صحنه: علی طربی، طراح لباس: مریم طربی، دوخت لباس: محبوبه طربی، روابط عمومی و امور رسانه ای: محمد رضا صفری.

یادآور می شود عواید حاصل از این نمایش برای حمایت از بیماران فراموش شده اجتماع و سندروم دان و توان یابان جسمی و ذهنی شهرری اختصاص می یابد.

نمایش «خاتون پرده نشین» داستان مردی را روایت می کند که به سفر خانه خدا می‌رود و تمام زندگی‌اش را به برادرش می‌سپارد که در این میان اتفاقاتی رخ می دهد.

علاقه مندان برای تماشای این نمایش می توانند از ۱۱ تا ۳۱ مرداد ساعت ۲۱ به مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در شهرری، میدان نماز مراجعه کنند.

ارسال نظرات