خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه قزوین در گفتگو با بسیج:

مواضع انقلابی رئیس جمهور قابل تقدیر است/ پاسخ قاطع سردار سلیمانی به ترامپ در جایگاه یک فرمانده عالی نظامی

شریفی گفت: دفاع تمام قد سردار سلیمانی در جایگاه یک فرمانده عالی و قدرتمند این نکته را به او گوشزد می کند که زورگویی گذشته است و ما در مقابل رجزخوانی های پوچ رئیس جمهور ایالات متحده دست بسته نخواهیم بود
کد خبر: ۹۰۴۲۰۶۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

افتخار شریفی معاون سیاسی سپاه ناحیه قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: صحبت ها و مواضع رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که گفته بود کشورها باید تلاش کنند تا ماه نوامبر واردات نفت ایران را به صفر برسانند بسیار به جا و به هنگام بود و آقای روحانی با بیان اینکه اگر نفت ایران صادر نشود نفت هیچ کشوری صادر نخواهد شد به نوعی به همه بدخواهان ملت ایران هشدار داد.
 
شریفی بیان کرد: حمایت شخصیت ها و مقامات لشکری و کشوری از مواضع انقلابی رئیس جمهور کشورمان که بازتاب منطقه ای و جهانی پیدا کرد موجب همدلی جریانات و احزاب سیاسی در داخل گردید و همه باید بدانند که در مقابل درشت گویی های رئیس جمهور ایالات متحده، راهی جز همدلی و همسو بودن وجود ندارد و آنچه که باعث انشقاق و شکاف دربین مسئولان و مردم می گردد اختلاف و عدم تحمل یکدیگر است و این همان چیزی است که دشمن دنبال می کند.
 
معاون سیاسی سپاه ناحیه قزوین اظهار کرد: دولتمردان آمریکا از یک سو تمام تلاش و سعی خود را می کنند که مردم کشورمان را نسبت به نظام و حاکمیت بدبین کنند و دم از حمایت مردم ایران میزنند و از سوی دیگر با ما اعلام جنگ اقتصادی می کنند و این تناقض گویی آنان نشانه شیطنت و فتنه انگیزی آنان در داخل کشور است. 
شریفی عنوان کرد: نقش ایران به عنوان برقرار کننده امنیت در سطح منطقه بسیار مهم است چرا که برای مبارزه با تروریستم و برقراری امنیت، برخلاف تمام تفرقه افکنی ها و شیطنت های استکبار توانسته امنیت پایداری را در منطقه ایجاد نماید.
 
وی افزود: از دو گزینه ماندن و رفتن بین ما و آمریکائی ها، یکی در سوریه و عراق و دیگر مناطق غرب آسیا، حضور داشته باشد، مسلما گزینه ماندن، برای ایران است.
 
معاون سیاسی سپاه ناحیه قزوین افزود: آنها هزاران کیلومتر دورتر از خاورمیانه برای ما نقشه می کشند و تعیین تکلیف می کنند در حالیکه خلیج فارس خانه و منطقه ما بوده و ما با کشورهای منطقه دارای دین و فرهنگ و مرز جغرافیایی مشترک هستیم. 
 
شریفی در ادامه تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران بر اساس و مبنای ایدئولوژی دین و اصول اسلام بوده ولی سیاست آمریکائیها بر اساس تزویر و دروغ و آنها همچنان اهداف امپریالیستی خود را دنبال می کنند.
 
معاون سیاسی سپاه ناحیه قزوین در ادامه افزود: مواضع انقلابی سردار سلیمانی در مقابل سخنان بی پایه ترامپ نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اولا در شان و جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران نیست که هر لحظه بخواهد در مقابل گستاخی های فردی بی ریشه مانند ترامپ خود را هزینه نماید، ثانیا دفاع تمام قد سردار سلیمانی در جایگاه یک فرمانده عالی و قدرتمند این نکته را به او گوشزد می کند که زورگویی گذشته است و ما در مقابل رجزخوانی های پوچ رئیس جمهور ایالات متحده دست بسته نخواهیم بود.
 
شریفی در پایان این گفتگو یادآور شد:  هنوز افکار قرون وسطایی از ذهن رئیس جمهور آمریکا بیرون نرفته است و یا شاید هم می خواهد راه و روش الگوهای سیاسی زندگی خود مثل هیتلر و موسیلینی را ادامه دهد که آن هم در دنیای مدرن جواب نخواهد داد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها