دانش آموز «آفتاب پورحمزه» در نامه خود به امام خمینی (ره) در تشریح احساس خویش به ایشان آورده است: «تلاش می‌کنم که منافقین را رسوا سازم و بینی آن‌ها را بر خاک مالم تا دیگر فاجعه حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیری تکرار نگردد؛ و تا سرنگونی کفر و استکبار جهانی از پا ننشینم.‌»
کد خبر: ۹۰۴۲۰۲۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

 

به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج، «آفتاب پورحمزه» از آباده در سال ۱۳۶۱ برای امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نامه‌ای نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

«ای امام،‌ ای خمینی کبیر،‌ ای اسطوره زمان،‌ ای کسی که شرق و غرب را لرزاندی و خود مسئله روز شدی.‌ ای فرزانه، با ذره ذره سلول‌های بدنم، محبت تو را احساس می‌کنم.‌

ای پدر گرامی، با ذره ذره وجودم، به ایمانت، به ایثارت و به استقامتت قسم می‌خورم که تا آخرین قطره خونم در راه اسلام بجنگم.

در سنگر مدرسه بر علیه جهل می‌جنگم تا دیگر اسیر چنگال استعمار نشویم و تلاش می‌کنم تا ایرانی اسلامی و مستقل داشته باشیم. درس می‌خوانم که دیگر آمریکا خرمشهر ما را، خونین‌شهر نسازد، و خوزستان ما، خونستان نشود.

تلاش می‌کنم که منافقین را رسوا سازم، و بینی آن‌ها را بر خاک مالم تا دیگر فاجعه حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیری تکرار نگردد؛ و تا سرنگونی کفر و استکبار جهانی از پا ننشینم.‌

ای پدر عزیز، آرزوی دیدار شما را دارم و تنها امیدم این است که با جواب به این نامه که با دستخط خودتان است، تسلی دهنده شعله درونم باشید.

با تبریک پیروزی‌های اخیر لشکر اسلام به شما، سلامتی شما، فرزند پاک فاطمه زهرا (س) را از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار.

فرزند شما

آفتاب پورحمزه

۱۳۶۱ - آباده»

ارسال نظرات