حجت الاسلام منتشلو:

دولت بافهم غلط ازبازار ارز و سکه مرتکب بزرگترین اشتباه خود در چند سال اخیر شد.

حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجلسه نهضت روشنگری باحضورپرسنل سپاه شهرستان وجمعی ازبسیجیان بااشاره به التهابات ایجادشده دربازار ارز و سکه گفت:دولت بافهم غلط ازبازارارزوسکه مرتکب بزرگترین اشتباه خود در چند سال اخیر شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۹۲۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلومسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجلسه نهضت روشنگری باحضورپرسنل سپاه شهرستان وجمعی ازبسیجیان بااشاره به التهابات ایجادشده دربازار ارز و سکه گفت:دولت بافهم غلط ازبازارارزوسکه مرتکب بزرگترین اشتباه خود در چند سال اخیر شد.

وی ادامه داد:روند افزایش نقدینگی که بی کم و کاست در تمام دولت‌ها در طول سه دهه اخیر وجود داشته در دولت یازدهم و دوازدهم با رشد خیره کننده‌ای به بیش از ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان رسید. حجمی که حالا مانند سیلاب به هر حوزه‌ای ورود می‌کند حاصلی جز ویرانی ندارد.

منتشلواضافه کرد:این منابع حالا و با توجه به تصمیمات اشتباه دولت در هدایت نقدینگی، افزایش لجام گسیخته نقدینگی، ایرادات نظام بانکی، عدم سوق منابع پولی به سمت فعالیت‌های مولد و. به سمت بازار طلا و سکه رفته و هر روز بر التهاب این بازار می‌افزاید به گونه‌ای که هیچ کدام از تصمیمات دولت در این موضوع موثر نبوده است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:اگردولت همت کند می تواند با انجام اقدامات موفق در کوتاه مدت و میان مدت به راحتی بتواند موضوع بحران پیش آمده در بازار طلا و سکه را رفع کرده و تا حدودی حجم عظیم نقدینگی موجود را در مسیر صحیح آن قرار دهد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار