دیدار با خانواده سردار شهید الیاس ارجمند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرکرد با خانواده سردار شهید الیاس ارجمند دیدار و از مقام والای اسوه های صبر و مقاومت تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۹۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه شهرکرد به همراه جمعی از مسئولین این ناحیه با خانواده سردار شهید الیاس ارجمند دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور در این دیدار، گفت: در زمانی که نظام به فداکاری و از جان گذشتن نیاز داشت، جوانان مملکت مخلصانه به جبهه ها شتافتند و از نظام اسلامی دفاع کردند، زمانی که حرم حضرت زینب (سلام الله علیها ) مورد هتک حرمت قرار گرفت نیز فرزندان شیعه خونشان به جوش آمد و در قالب گردانهای مدافع حرم به سوریه رفته و جانفشانی کردند.

حجت الاسلام زمانپور، در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: مردم شهیدپرور ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

لازم به ذکر است شهید الياس ارجمند دهم مرداد 1339، در روستای دشت پاگرد از توابع شهرستان لردگان به دنیا آمد. تا پايان دوره کاردانی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. سال 1364 ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. بیست و دوم بهمن 1364 ، با سمت فرمانده اطلاعات و عمليات تيپ 44 قمر بنی هاشم(ع) در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای روستای خنگ مال خلیفه شهرستان زادگاهش قرار دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار