خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت:

۳ پروژه بزرگ صداوسیمای اصفهان با موضوع انقلاب و شهدا کلید خورد

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: امروز ۳ پروژه بزرگ شامل سریال تاریخی آقانورالله نجفی با عنوان «روایت ناتمام»، سریال زندگینامه شهید بهشتی به عنوان مطالبه رهبر انقلاب و مستند تاریخی «۴۰ ستون» از زندگی ۴۰ شخصیت انقلابی اصفهان در دست تولید است.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۶۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مسعود احمدی افزادی در افتتاحیه نخستین مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کشور در اصفهان و رونمایی از آثار فرهنگی هنری فاخر این مرکز با بیان اینکه امروزه با بحران سیاسی و اقتصادی روبرو نیستیم، اظهار داشت: آنچه امروز توسط نظام سلطه تعریف شده بحران هویتی و ارزش مدار نسل سوم و چهارم انقلاب از ریشه‌های انقلاب است.

وی افزود: بازگشت به هویت شیعی و اسلام ناب بزرگ‌ترین وظیفه ماست که انفجار معرفتی، هویتی و بازگشت به خویشتن و فطرتمان را به همراه خواهد داشت و بسیج در این مسیر کار‌های ارزشمندی انجام داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به همکاری‌های رسانه ملی با سازمان اوج گفت: تولیدات سمعی و بصری سازمان اوج در شبکه‌های مختلف پخش شده و نمونه واقعی هنر متعهد است و دست ردی بر سخن افرادی است که می‌گویند بچه‌های انقلابی نمی‌توانند آنگونه باید وارد عرصه هنر شوند و نماهنگ نبرد داعش اثر فاخری برای نمونه است.

وی افزود: بسیج در این زمینه ورود خوبی داشته و در نخستین جشنواره پویانمایی کشور توانست ۲ اثر برگزیده داشته باشد که تحسین همگان را به همراه داشت.

احمدی افزادی با بیان اینکه آمادگی کامل داریم در ۴ عرصه کار جهادی انجام دهیم، بیان کرد: در عرصه رادیو مرکز آفرینش‌های هنری بسیج می‌تواند با معاونت صدا همکاری‌های خوبی برای تولید پادکست و مجموعه داشته باشد.

وی ادامه داد: در عرصه خبر، سازمان خبری منسجمی مبتنی بر اخبار مردم داریم و معاونت خبر آماده شده از خبرنگاران بسیجی استفاده کند؛ به زودی بزرگ‌ترین استدیو مراکز خبر استان‌ها را افتتاح می‌کنیم که می‌تواند سبب همکاری بیشتر شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان پیرامون حوزه فضای مجازی اظهار داشت: معاونت فضای مجازی آمادگی کامل دارد با همکاری بسیج به صورت جدی وارد فعالیت شود چراکه نیازمند کار جدی هستیم تا در این فضای نبرد نامتقارن در مقابل دشمن مسلح بایستیم.

وی افزود: مجمع فضای مجازی شفاف شکل گرفته و درتلاشیم تا به یک "مگاچنل" با بیش از ۱ میلیون فالوور برسیم و گام‌های نخستین آن برداشته شده است. در حوزه سیما هم گام‌های خوبی برداشته شده و باید با تولید پویانمایی نسل نوخاسته را آماده و آگاه کرد.

احمدی افزادی تصریح کرد: امروز ۳ پروژه بزرگ در دست اجراست که یکی سریال تاریخی آقانورالله نجفی در ۲۶ قسمت با عنوان «روایت ناتمام» در موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای داخلی است، سریال شهید بهشتی به عنوان مطالبه رهبر انقلاب و مستند تاریخی «۴۰ ستون» که به روایت زندگی ۴۰ شخصیت انقلابی استان می‌پردازد نیز از دیگر برنامه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم به عنون یک پروژه عملی یکی از مجموعه‌های بزرگ تلوزیونی شهید خرازی، شهید همت، شهید حججی یا یکی از شهدای بزرگ اصفهان را به تصویر بکشیم.
ارسال نظرات