خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس اعلام کرد:

آمادگی کارخانجات لوازم خانگی پارس برای تولید محصولات جهت تنظیم بازار

رحمانی نیا گفت: به منظور جبران کمبود بازار لوازم خانگی، در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت آمادگی کامل خود را به طور شبانه روزی و سه شیفت جهت تولید محصولات این شرکت اعلام نمودیم.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۲۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

دکتر رحمانی نیا مدیر عامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: به منظور جبران کمبود بازار لوازم خانگی، در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت آمادگی کامل خود را به طور شبانه روزی و سه شیفت جهت تولید محصولات این شرکت اعلام نمودیم.
وی با اشاره به وضعیت ملتهب بازار لوازم خانگی و امتناع برخی فروشندگان و توزیع کنندگان از تزریق کالاهای تولیدی به بازار اظهار کرد: این شرکت آمادگی دارد به طور ویژه و خارج از برنامه قبلی و در راستای تنظیم بازار با بهره گیری از حداکثر توان تولیدی به صورت شبانه روزی و در سه شیفت تولید نموده تا بخشی از کمبود بازار لوازم خانگی جبران گردد.
مدیر عامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس عنوان کرد: کارخانجات لوازم خانگی پارس یکی از بزرگترین و با سابقه ترین واحدهای تولید لوازم خانگی شامل یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر و غیره در ایران و از شرکت های زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی است که در استان قزوین مستقر بوده و قریب به 650 نفر کارگر در آن مشغول به فعالیت می باشند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار