رییس کمیته امداد لوداب گفت: ۹ هزار و کمک ۷۷ میلیون تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین لودابی۶۱۳ نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند که در چهارماهه نخست امسال ۲۸۱ میلیون و ۴۳۳ هزار تومان به آن‌ها کمک هزینه معیشت پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۹۰۴۱۶۹۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
آیت‌الله لطیف پور، با اشاره به اینکه ۱۶۳ یتیم و ۸۹۱ فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد لوداب هستند افزود: ۲۲۸ حامی، ۱۰۹ نفر از ایتام و ۱۵۳ نفر از فرزندان محسنینِ این نهاد را حمایت می‌کنند و در چهارماهه سال جاری ۷۷ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان به آن‌ها کمک کرده‌اند.
وی بابیان اینکه کمک به خودکفایی و اشتغال افراد زیرپوشش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است ادامه داد: در این خصوص ۱۹ مورد تسهیلات خودکفایی بااعتبار ۶۱ میلیون تومان در چهارماهه نخست سال جاری در زمینه‌های صنفی صنعتی، دامپروری و کشاورزی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
وی جهیزیه پرداختی به نوعروسان را ۲۴ مورد بااعتبار ۸۴ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در همین زمینه ۲۰ مورد هدیه به داماد بااعتبار ۳۰ میلیون تومان پرداخت‌شده است.
رئیس کمیته امداد لوداب پرداخت ۱۰ میلیون تومان کمک‌هزینه تعمیر مسکن، توزیع ۵۳ دستگاه یخچال و آبگرمکن به ارزش ۳۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ارائه آموزش خانواده به ۳۲ خانوار بااعتبار سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سایر خدمات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های چهارماهه این نهاد برای مددجویان اعلام کرد.
ارسال نظرات