خبرهای داغ:
رییس راهداری تویسرکان خبر داد

جابجایی بیش از 7 میلیون تن كالا در تویسرکان

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از جابجایی بیش از 7 میلیون تن کالا از این شهرستان به مناطق مختلف کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۱۵۰۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

جابجایی بیش از 7 میلیون تن كالا در تویسرکانابراهیم نانکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به نقش و اهميت حمل و نقل جاده اي كالا اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال هفت میلیون و 824 هزار و 727 تن كالا از طريق جاده از مبدأ همدان جابجا شده است. 

وی افزود: ميزان بار جابجا شده در سال 97 نسبت به مدت مشابه پارسال 18 درصد افزايش يافته است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست امسال 9 هزار و 510 بارنامه صادر شده است، ابراز داشت: این میزان بارنامه در مدت مشابه سال گذشته 1386 مورد بوده است.

وی ادامه داد: محمولات صنعتی، کشاورزری و دارویی از جمله کالاهایی است که در این مدت جابه جا شده است.

نانکلی در ادامه به جابجایی 81 هزارو 420 مسافر در مدت یاد شده در محورهای مواصلاتی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد مسافر نیز در قالب 9 هزارو 510 سفر جابجا شده اند.

وی با اشاره به کاهش سفرهای انجام شده چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، یادآور شد: مهمترین علل این کاهش استفاده مسافران از خودروی شخصی و جابجایی مسافران برون‌‌شهری با وسایل نقلیه پلاک شخصی است.

رییس راهداری تویسرکان ابراز داشت: هم‌اکنون در شهرستان تویسرکان 29 دستگاه اتوبوس، 54 دستگاه مینی‌بوس و 57 دستگاه سواری کرایه زیرنظر اداره‌کل راهداری استان همدان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار