خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای از درخشش و افتخارآفرینی جوانان استان قزوین در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۹۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منصور جلیلوند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از موفقیت تیم مهارت استان قزوین در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد و اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب جهت رقابت سالم بین مهارت آموختگان، اعتلای ارزش کار در جوانان و جامعه، ایجاد فرصت و امکان تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای بین جوانان، ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی و کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، فراهم نمودن شرایط شرکت حرفه آموختگان در صحنه رقابت‌های بین‌المللی و آشنایی با تکنولوژی پیشرفته و جدید از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.
وی با بیان اینکه امسال هجدهمین مسابقات ملی مهارت در بازه زمانی 24 تا 27 تیرماه با حضور جوانان ماهر سراسر کشور برگزار شد، افزود: این مسابقات هرسال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور استعدادهای برتر مهارتی برگزار می شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با تاکید بر اینکه امسال تیم استان قزوین در 7 رشته و با 7 رقابت کننده به مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت اعزام شدند، گفت: در این مسابقات از استان قزوین جعفر قلی زاده در رشته جوشکاری موفق به کسب مدال طلا شد. وی ادامه داد: همچنین مهدی قربانی در رشته کابینت ساز چوبی مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد و محمد خان محمدی در رشته فرز cnc، کوشان شهردوست در رشته فناوری طراحی گرافیک، ابراهیم پوریان رحمانی در رشته تاسیسات الکتریکی و دانیال رنجبر نجف آبادی در رشته تراش cnc نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.
مهندس جلیلوند بیان کرد: برگزیدگان نهایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی در رشته های منتخب به چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2019 در کشور روسیه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها