کتاب «اسم تو مصطفاست»، روایت زندگی شهید مصطفی صدرزاده به زبان همسرش است که امروز در دبیرستان دخترانه کوثر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۸۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت فتح خبرگزاری بسیج؛ «اسم تو مصطفاست» از تازه های انتشارات روایت فتح، در دبیرستان دخترانه کوثر رونمایی شد. در ابتدای این برنامه دولت‌زاده مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی کوثر، اظهار داشت: برای من و مجموعه‌ای که در آن حضور داریم حتی دانش‌آموزان و مربیانش باعث افتخار است که عطر و بوی شهدای مدافع حرم در مجموعه ما پیچید. امیدوارم شهید صدرزاده نظری به همه ما داشته باشد تا راه شهدا را ادامه دهیم.

حاج‌حاتم همسر شهید مجید حاج‌حاتم در بخشی از این برنامه با بیان اینکه شهید صدرزاده جوان خوش‌اخلاق، شوخ‌طبع و فردی بود که بر اطرافیان خود تاثیر فراوان داشت. او یکی از فرماندهان تیپ فاطمیون بود ولی همیشه دو توصیه داشت، این توصیه‌ها می‌تواند برای ما که در سنگر فرهنگ فعالیت می‌کنیم برای انتشارات روایت فتح که دغدغه‌مند است و برای خانم تجار که مسئولیت پیام رسانی را دارد، مهم باشد.

راضیه تجار نویسنده کتاب نیز در این مراسم گفت: «اسم من مصطفاست» اولین اثر من درباره شهدای مدافع حرم است، هر چند از سال ۶۴ داستان نوشتن را شروع کردم. من داستان‌های بسیاری دارم اما نوشتن درباره شهدا و با محوریت شهدا را دوست دارم.

وی گفت:من خودم به انتشارات روایت فتح رفتم و گفتم می‌خواهم درباره شهدا بنویسم. در واقع به خواستگاری کار رفتم، مصاحبه‌ها را گرفتم اما با توجه به اینکه شهید صدرزاده تازه به شهادت رسیده بود گاهی کار با مکث همراه می‌شد، رنج می‌بردم، گریه می‌کردم، پیش خودم می‌گفتم این کار را باید تمام کنم، فکر می‌کردم بتوانم ۲ ماهه کتاب را بنویسم اما نشد، من با تمام لحظه‌های شهید همراه می‌شدم، زمان را گم می‌کردم، گاهی اذیت هم می‌شدم اما خدا را شاکرم کار به پایان رسید زیرا با قلبم نوشتم.

وی در پایان گفت: شهید صدرزاده شناخت داشت، ولایی بود، با وجود عشق به خانواده و فرزندش، عشق والاتر را پذیرفت، ولایی بود و سریع به خواسته‌اش رسید.

از کتاب «اسم تو مصطفاست» ظهر امروز در دبیرستان علوم و معارف اسلامی کوثر با حضور راضیه تجار نویسنده اثر و مسئولان انتشارات روایت فتح رونمایی شد.

ارسال نظرات