تفکر بسیجی خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: بسیجیان خواص بابصیرت جامعه می باشند که همواره در عرصه های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشته اند.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۷۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عیسی حیدری در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستای هرچگان، از حوزه امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد، گفت: شجره طیبه بسیج که به فرمان معمار کبیر انقلاب پایه گذاری شد، نوای دلنشین تفکر جهادی و روحیه ایثار را در جامعه طنین انداز کرد.

وی، تفکر بسیجی را خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی دانست و به تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) پیرامون شجره طیبه بسیج، افزود: اگر بر كشوری نوای دلنشین تفكر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرکرد، به منویات مقام معظم رهبری درباره بسیج اشاره کرد و ادامه داد: بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است كه اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

این مقام مسئول، با تأکید بر ضرورت آمادگی معنوی، اعتقادی، دفاعی رزمی، فرهنگی و بصیرتی بسیجیان برای حضور در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن، گفت: بسیجیان خواص بابصیرت جامعه می باشند که همواره در عرصه های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشته اند.

وی، رشادت و جانفشانی بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس را الگویی برای جبهه مقاومت و جوانان استکبار ستیز منطقه دانست که برابر صهیونیسم بین الملل و گروه های تکفیری ایستادگی می کنند.

در این مراسم فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید ترکی هرچگان معرفی و از زحمات فرمانده سابق این پایگاه تجلیل شد.

ارسال نظرات