رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود گفت: دشمن حساسیت ما را در مسئله حجاب و عفاف رصد می‌کند که حساسیت ما کم است یا زیاد و بحث کشف حجاب فرهنگی نیست و مبارزه با انقلاب و دین است
کد خبر: ۹۰۴۱۴۵۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با اشاره به حدیث امام رضا (ع) در مراحل معرفت اظهار کرد: معرفت چهار مرحله دارد که اسلام و ایمان و تقوا و یقین است که ایمان بالاتر از اسلام است چرا که اسلام را ابوسفیان هم می‌آورد، اما ایمان باور دل است که درجات بالاتری از اسلام است و تقوا از ایمان بالاتر است.
وی افزود: آخرین کلاس معرفت یقین است و بین مردم یقین خیلی کم است و یقین مثل روز روشن است و دلیل نمی‌خواهد، هر میزان در کلاس‌های معرفتی درجات معرفتی بالا باشد منکرات کمتر و معروفات بیشتر می‌شود.
امام جمعه شاهرود با اشاره به سخن آیت الله جوادی آملی که می‌فرماید (همه مردم قسمی عصمت را دارند که مثلاٌ سم نمی‌خوریم) خاطر نشان کرد: عصمت صغری داریم که مومنین به آن می‌رسند.
وی با بیان اینکه می‌توان در ورودی شهر و مکان‌های تجمع مسافرین نمایشگاه دائمی ایجاد شود افزود: شهرداری باید وارد عمل شود تا هم توقف و خرید مسافرین شود و کنترلی هم در این زمینه انجام شود و بلوار و آبشار ظرفیت بسیار خوبی است که باید استفاده شود.
وی با اشاره به برنامه ریزی در زمینه کشف حجاب در کشور گفت: دشمن حساسیت ما را در مسئله حجاب و عفاف رصد می‌کند که حساسیت ما کم است یا زیاد و بحث کشف حجاب فرهنگی نیست و مبارزه با انقلاب و دین است و با برخورد ایجابی که تذکرلسانی خیلی خوب است و با محبت و گل تذکر داده شود.
امینی خاطر نشان کرد: بخش کمی از این افراد معاند هستند، اما بخش زیادی انگیزه‌ای ندارند و با محبت و تذکرلسانی این بخش عظیم از صف اندک جدا شوند و کسی که علم طغیان با نظام و دین برداشتند را از این‌ها جدا کنیم و باید جلویش گرفته شود که فراگیر نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها