معاون ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۴۳ اداره شهرستان شاهرود تشکیل و ۳۳۳ نفر عضو این شورا‌ها هستند.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۴۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد خرم در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه جامع‌ترین طرح پایش تصویری استان در شاهرود است که فاز اول اجرایی آن انجام شده و فاز دوم آن در سطح شهرستان اجرایی می‌شود و حتی شهرستان‌های مجاور هم در حال پیگیری برای پیوستن به این طرح است.
معاون فرماندار شاهرود با اشاره به فضای مجازی و میانگین مصرف ۱۰۹ دقیقه‌ای میانگین جهانی استفاده از اینترنت و فضای مجازی گفت: ۵ تا ۹ ساعت در ایران سرانه فضای مجازی است و ۴۳ میلیون کاربر اینترنت داریم و ۴۰ میلیون گوشی هوشمند داریم و ۷۲ درصد جوانان ۱۸ تا ۲۲ سال حداقل عضو یک شبکه مجازی هستند و فرصت استفاده از این فضا را باید به نفع نظام غافل نشویم.
وی با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف در ۴۳ اداره شهرستان بیان کرد: ۳۳۳ نفر عضو شورای امر به معروف ادارات هستند و ۷ اداره با توجه به جمعیت کم رابط معرفی کردند و منتظر صدور احکام توسط دبیر ستاد هستیم.
معاون ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود خاطر نشان کرد: ۳۲ اداره شهرستان گروه یاوران دارند و ۲۶ گروه ۱۰ نفره ساماندهی شده است و ۲۶۲ نفر در این گروه‌های یاوران سازماندهی شده که ۴۷ نفر خانم و ۲۱۶ نفر آقا هستند و طرح یادآوران آموزش و پرورش هستند و فعالیت گسترده دارند و آموزش و پرورش کلاس‌های مهارت زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها