مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: یکی از معضلات و مشکلات جامعه اسلامی عدم انتخاب الگوی مناسب برای زندگی اجتماعی است و عدم آگاهی مسلمانان با سبک زندگی اسلامی و دینی بزرگترین خطر در فروپاشی نهاد خانواده را در جوامع اسلامی در بر دارد.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۱۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به این که آسیب‌ها مانع رشد و حرکت انسان به سمت کمال است، تاکید کرد: باید آسیب‌ها را شناسایی و برطرف کرد تا زمینه رشد و سعادت و کمال فراهم شود.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: در زمان حاضر یکی از معضلات و مشکلات جامعه اسلامی عدم انتخاب الگوی مناسب برای زندگی اجتماعی است و عدم آگاهی مسلمانان با سبک زندگی اسلامی و دینی بزرگترین خطر در فروپاشی نهاد خانواده را در جوامع اسلامی در بر دارد.
این کارشناس مسائل آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: خانواده‌ها باید هوشیار باشند که جامعه کنونی ما درخط مقدم تهاجم و هجمه‌های فرهنگی قرار دارد، بنابراین باید سبک زندگی اسلامی را در جامعه و بین اعضای خانواده ترویج دهند.
این مسئول فرهنگی در پایان با اشاره به اهمیت توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه، خاطرنشان کرد: توجه جدی به برنامه‌های فرهنگی عامل رفع بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و به‌ویژه توطئه‌های دشمنان است.
لازم بذکر است کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های اجتماعی بمدت دو روز در موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها