سرهنگ موسایی گفت: دانش آموز مطلوب در تراز انقلاب اسلامی؛ دانش آموزی آگاه، دین باور، بانشاط و بااراده، امیدوار، متفکر، خلاق و مصمم درحفظ هویت ملی و دینی است.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۰۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دیدار صمیمانه رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ با دانش آموزان منتخب دوره طرح ولایت استانی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ در این دیدار، گفت: دانش آموز مطلوب در تراز انقلاب اسلامی؛ دانش آموزی آگاه، دین باور، بانشاط و بااراده، امیدوار، متفکر، خلاق و مصمم درحفظ هویت ملی و دینی است، که می تواند آینده ای روشن را برای کشورمان تداعی کند.

سرهنگ دوم پاسدارعزیزموسایی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی یکی از بازوان کمک رسان به آموزش و پرورش در مقوله فرهنگی است، گفت: فعالیت های متنوع بسیج دانش آموزی در عرصه های مختلف فرهنگی، بصیرتی، معرفتی و جهادی و علمی کمکی برای آموزش و پرورش در بُعد تربیتی است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی، افزود: اگر ما می خواهیم آینده انقلاب را بیمه کنیم، از هم اکنون باید برای پرورش نیرو های مدیریتی برای حفظ انقلاب تلاش کنیم و این دوره ها و برنامه ها در این راستا اثرگذار خواهد بود و می تواند با تمرین و پرورش دادن نوجوانان برای آمادگی کسب تجربه در راستای مدیریت آینده انقلاب اثرگذار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: امروز دشمن در جنگ نرم تمام توان خود را در تخریب فکر و باورها و اعتقادات نسل جوان و نوجوان جامعه گذاشته است و با استفاده از تمام ابزار فرهنگی و رسانه ای و مجازی تلاش می کند تا افکار و عقاید جامعه اسلامی ما را به سمت آنچه خود می خواهد منحرف کرده و جامعه را از درون تهی و بی هویت نماید.

وی، تعلیم و تربیت را دو بال اساسی در نظام آموزشی عنوان کرد و افزود: این دو بال مکمل همدیگر هستند و توأمان با هم سبب رشد و شکوفایی دانش آموزان برای آینده و حفظ این نظام می شوند و سرمایه گذاری در این عرصه آینده نگری برای پیشرفت کشور و حفظ نظام است.

ارسال نظرات