خبرهای داغ:
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر داد:

حضور12داور در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم قزوین

رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم این استان با قضاوت ۱۲داور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۰۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی عظیمی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی داوران چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن‌کریم اظهار کرد: ۱۲داور وظیفه قضاوت در این دوره از مسابقات را برعهده دارند که از این تعداد ۶ داور ویژه آقایان و ۶ داور نیز ویژه بانوان هستند.
وی افزود: در بخش آقایان اساتید قلی‌پور، وفاپور، حبیب‌زاده، بحرالعلوم ، ابوالقاسمی و حجت الاسلام متانت کار داوری مسابقات را برعهده دارند.
رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اسامی داوران ویژه بانوان این دوره از مسابقات قرآن کریم این استان عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان، مسلمی، جلالی فر، چراغی، غلامی ، مطلبی و کاتب رقابت بین بانوان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات را داوری می‌کنند.
رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از آیین‌نامه داوری این مسابقات دچار تغییرات شده است، جلسه توجیهی ویژه داوران مسابقات قرآن کریم استان قزوین برگزار شد تا داوران در جریان جزئیات تغییر یافته در آیین‌نامه قرار گیرند.
این مسئول یادآور شد: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین خواهران ۹ و برادران ۱۰ مردادماه ۹۷ در سالن آمفی تئاتر شهید آقایی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین واقع در میدان ۲۲ بهمن و اختتامیه همزمان با اقامه نمازمغرب عشا در روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه به همراه پخش از شبکه سراسری قرآن در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار