اولین گردهمایی روحانیون مستقر در دلگان با هدف بصیرت افزایی در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۸۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیعات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام مراد نورایی یار ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلگان در گردهمایی روحانیون مستقر در این شهرستان گفت: سلاح یک مبلغ دینی، داشتن علم و دانش و بروز بودن است.

وی افزود: سلاح یک مبلغ علم، دانش و بروز بودن است؛ بنابر این باید خودمان را مسلح کنیم به سلاح علم و پرهیزگاری و البته  تقوا هم خیلی برای مبلغان مهم است.

حجت‌الاسلام مراد نورایی تصریح کرد: در بحث تبلیغ باید پیامبر گرامی اسلام(ص) را الگو قرار دهیم  و ببینیم، چقدر در تبلیغ خون دل خوردند، ما هم به عنوان مبلغ باید اولویت خود را تبلیغ قرار دهیم.

وی   با اشاره به این مطلب که مبلغان نباید فقط به نماز جماعت اکتفا کنند،  تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی یک ضرورت است، همچنین باید هوشیار بود چرا که  دشمن در فضای مجازی کار می‌کند و این امر مستلزم  تلاش و برنامه ریزی دقیق است تا بتوانیم مقابل  این ناهنجاری‌های اجتماعی بایستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلگان تصریح کرد: مبلغ اگر نتواند علم خود را به مردم انتقال دهد، تبلیغ آن بی فایده است و این عنصر باید با خلاقیت درآمیخته شود تا بتواند تاثیر لازم را بگذارد.

حجت‌الاسلام نورایی یار اظهار داشت: بحث آسیب‌های اجتماعی اعتیاد، طلاق، مهاجرت روستائیان به شهر و امیدواری مردم به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب  را در سخنرانی‌های خود برای مردم مد نظر داشته باشید.

نورایی در ادامه افزود: باید به مسئله اوقات فراغت در تابستان اهمیت بیشتری بدهیم تاجوانان و نوجوانان و کودکان کمتر به طرف فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای بروند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تلاش کنیم تا کار‌هایی که انجام می‌دهیم برای  رضای خدا باشد و فراموش نکنیم که اگر دغدغه دین نداشته باشیم موفق نمی‌شویم.
ارسال نظرات