خبرهای داغ:
در دیدار با ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود عنوان شد ؛
مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۶۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

مرتضی دهرویه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود جناب اقای دکتر ابوالقاسمی فر دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار که به میزبانی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود صورت گرفت ، مدیران مختلف ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان نیز حضور داشتند.
مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر ابواقاسمی فر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ، خواستار همکاری و همراهی هرچه تمام تر و بهتر با بسیج دانشجویی در زمینه های مختلف اعم از علمی ، پژوهشی و جهادی شدند و خاطر نشان کردند که با توجه به سابقه درخشان و انقلابی ایشان در بسیج اساتید امیدوار هستند که همکاری ها بسیار گسترده تر از گذشته صورت پذیرد.
در ادامه این دیدار مدیریت های مختلف ناحیه به بیان دیدگاه ، نظرات و برنامه های خود پرداختند.
سپس دکتر ابوالقاسمی با توجه به صحبت های مطرح شده در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند و ایشان در قسمت اول صحبت های خود با توجه به وجود گروه های مختلف علمی ، خوستار مشارکت حداکثری دانشجویان بسیجی در این قبیل گروه ها شدند.
سپس ایشان در مقوله شورای فرهنگی دانشگاه ، این مسئله را بیان نمودند که بسیج دانشجویی مستقر در دانشگاه باید با تمام توان در جلسات این شورا مشارکت نموده و پای کار برنامه های فرهنگی دانشگاه ها باشند.
وی همچنین در انتهای صحبت های خود یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد واحد شاهرود را تکمیل و اتمام پروژه آرامگاه شهدای گمنام عنوان نمودند و خاطر نشان کردند که با استعانت از خداوند متعال ان شا الله در سریعترین زمان ممکن این پروژه به اتمام برسد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها