فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: هدف اصلی اجرای گشت های بسیج محله محور برقراری امنیت برای مردم و احساس نا امنی برای اخلال گران می باشد.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۴۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، کارگاه آموزشی و توجیهی گشت‌های بسیج محله محور با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید باقری بنت در  مسجد جامع اهل سنت این منطقه برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی اکبر ولی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به این مطلب که  این مراسم  در راستای  توجیه  بسیجیان جهت  انجام  ماموریت‌های محوله گشت‌های بسیج  محله  محور برگزار شده است گفت : هدف اصلی از اجرای این طرح تامین امنیت منطقه  و مردم است.
 
وی اظهارداشت: البته نیروی انتظامی باقوت در تامین  امنیت  منطقه کوشا است و کار خود را انجام می‌دهد اما برقراری امنیت کامل در منطقه نیازمند همکاری همه دستگاه ها است.
 
ولی نژاد در ادامه بیان کرد: ما باید از اموال خودمان محافظت کرده  و از جوانان بسیجی از این ظرفیت در راستای برقرای امنیت استفاده کنیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ادامه داد: این گشت ها فعالیت خور را از غروب آفتاب آغاز و تا طلوع خورشید ادامه می دهند که هر گشت  متشکل از ۳ تا ۵ نفر  می باشد و به صورت سواره  و پیاده در راستای برقراری امنیت فعالیت دارند.
 
وی در پایان با اشاره به این مطلب که باید در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم گام برداشت، خاطر نشان کرد: این طرح مردمی است و با استفاده از ظرفیت مردم همان محله اجرا می شود تا ضمن استمرار احساس امنیت در  مردم،  فرصتها از اخلالگران نظم و امنیت سلب شود.
ارسال نظرات