برنامه‌های ضد ایرانی غرب در پروژه جدید «لندن سقوط کرده است»

فیلم «لندن سقوط کرده است» تولید هالیوود؛ فیلمی است که به غیر از اعلام وجود خطرناک اسلام برای جهان، نشان می‌دهد که تنها آمریکا قدرت‌ بلامنازع در جهان است، به‌گونه‌ای که حتی کشوری مانند انگلیس نیز در آن بسیار ضعیف و سست به تصویر کشیده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۹۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یکی از برنامه‌هایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ در دستور کار معاونت سیاسی سپاه امام رضا(ع)  قرار گرفته است استفاده از ظرفیت هنر و بویژه فیلم همراه با تحلیل در برنامه‌های بصیرتی است.
 
استقبال قابل توجه مخاطبین از کلیپ‌های معاونت سیاسی طی چند سال اخیر و نیز مستند‌ها و فیلم‌های پخش شده از اواخر سال ۹۶ تاکنون حکایت از نقش والای این ابزار هنری دارد. به لحاظ اثر بخشی نیز می‌توان عمق تاثیر این گونه برنامه‌های غیرمستقیم را قابل توجه متصور بود بعبارتی استفاده از ابزار فیلم و کلیپ در برنامه‌های بصیرتی بعنوان مکملگاهی برای برنامه‌های روشنگری در نظر گرفته شده است که معاونت سیاسی سپاه استان در تلاش است تا علاوه بر برنامه‌های روشنگری و تبیینی و دعوت از سخنرانان زبده بصیرتی از ابزار هنر نیز بهره برداری لازم بعمل آورد.
 
فیلم «لندن سقوط کرده است»  از جمله فیلم‌های ضد اسلامی است که امروز با حضور کارکنان و پایوران سپاه امام رضا(ع) اکرن شد.

این فیلم به کارگردانی بابک نجفی (اصالت ایرانی –سوئدی) کارگردان هالیوودی است که توسط هالیوود در سال ۲۰۱۶ تهیه شده است و بازیگران معروفی از جمله جرارد باتلر-آرون اکهارت-آنجلا باست- مورگان فریمن-رادا میشل به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم در ادامه فیلم «المپیوس سقوط کرده است» می‌باشد.

داستان این فیلم از این قرار است که آمریکایی‌ها در پاکستان به عروسی دختر تاجر بزرگ اسلحه و تروریست معروف بارکاوی حمله می‌کنند و دختر او و صد‌ها نفر دیگر را به قتل می‌رسانند.

بارکاوی برای گرفتن انتقام به صورت برنامه ریزی شده نخست وزیر انگلستان را با زهر می‌کشد. پس از این سران و مقامات بیش از ۴۰ کشور دنیا در مراسم تدفین وی در لندن جمع می‌شوند و این فرصت مناسبی است برای گروه‌های تروریستی اسلامی به رهبری بارکاوی تا انتقام خود را از رئیس جمهور ایالات متحده و متحدان آن بگیرد.

فیلم فوق توسط هالیوود در واقع نه برای مسلمانان بلکه برای توجیح اعمال آمریکا و متحدانش در کشتار مسلمانان و در منطقه غرب آسیا ساخته شده است.

تمام این فیلم در جهت نمایش نوعی از خشم و ترور دنیای اسلام علیه غرب است.

در حالی که آمریکا، انگلیس، ایتالیا و اسرائیل بیشترین میزان تولید و قاچاق سلاح را در جهان دارند، اما یک فرد مسلمان پاکستانی در این فیلم به عنوان قاچاقچی اسلحه معرفی می‌شود.

اسامی ایرانی – اسلامی، چون رضا و کامران به عنوان قاچاقچیان اسلحه و تروریست مشی اسلامی بودن تروریست‌ها را بیشتر آشکار می‌کند.

در این فیلم جای قاتل و مقتول کاملا عوض شده است.

آمریکایی‌ها نماینده مردم انسان دوست، شرافتمند و خانواده دوست هستند. در حالی که در واقعیت دستور قتل ۱۰۰ هزار مسلمان و آواره شدن میلیون‌ها مسلمان در عراق، سوریه، لیبی، تونس و ... را داده اند. آمریکا در این فیلم همچون تمام فیلم‌های هالیوودی نماینده و منجی جامعه بشری و حتی همپیمانان خود (اروپایی‌ها) معرفی می‌شود.

مسلمانان که آسیب دیده و خسته از حملات اروپا و آمریکا و قتل عام میلیون‌ها نفر از سال ۲۰۰۱ به بعد توسط آمریکا و اروپایی‌ها هستند عامل تشدید درگیری‌ها و حملات تروریستی اعلام می‌شوند.

فیلم به طوری طراحی و نمایش شده است که هر کس فیلم را نگاه می‌کند از مسلمانان دوری و حامی آمریکا می‌شود به طوری که مایک محافظ رئیس جمهور آمریکا وقتی چاقوی خود را با قساوت در پهلوی پسر بارکاوی وارد می‌نماید هیچ حس بدی به انسان دست نمی‌دهد. حتی در صحنه قتل عام در عروسی دختر بارکاوی توسط پهباد‌های آمریکایی نیز این حس مشهود است.

۲ نکته اساسی در نمایش فیلم تلاش کارگردان به قبولاندن صحت و برحق بودن جنایات آمریکایی‌ها در خاورمیانه به مخاطب است و در این باب توجیه کشتن غیر نظامیان در جریان نابودی تروریست‌ها (مسلمانان) را امری اجتناب ناپذیر دانسته و آنچه مهم است حفظ جان شهروندان ایالات متحده می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها